Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Legger dere spesielt merke til noen profilbilder? Jeg gjør. Noen synes jeg er morsomme, noen helt ok, og noen lurer jeg litt på hvorfor vedkommende har valgt. Hva med dere? Og hvorfor har dere valgt akkurat det bildet dere har de av dere som har bilde da?
Elsa88 Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg valgte bilde av katten min når han var liten. Jeg ville ha noe fint og ville ikke bruke bilde av meg selv så da havnet det på dette
Von Hertelhofen Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Fordi det passer til profilnavnet;) De jeg legger merke til er de som har bilder av seg selv. Fordi det er så sjeldent jeg ser noen har det.
Nikamo Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Jeg hadde ikke lyst til å ha bilde av meg selv. Så siden jeg liker alver/feer så lette jeg etter et sånt bilde. Men jeg innser jo at jeg ikke ser ut som Tingeling - har blitt både for gammel og for tjukk Så da ble det denne her i stedet da, jeg kaller henne Fat Fairy Burde kanskje skiftet nick til det...?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå