Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Har ikke grått så mye på lenge. Og man må virkelig sette pris på hverdagene!
mamma&mamma Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Åh, den er forferdelig trist og fin på samme tid! Har aldri grått så mye av en bok, men den er verdt å lese likevel. <3
Netti*** Skrevet 29. mai 2012 #3 Skrevet 29. mai 2012 For en familie tenker jeg. Ble veldig grepet av den boka. Kanskje fordi jeg har mistet et søsken pga kreft selv. Merket at jeg satte ennå mere pris på hverdagsgleder etter at jeg hadde lest den...
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #4 Skrevet 29. mai 2012 Ja den er fin. Jeg hadde den med på ferie i fjor , så vi leste den alle sammen. Søstra mi begynte å stortute allerede på side 1.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 29. mai 2012 #6 Skrevet 29. mai 2012 Det er en fantastisk bok! Anbefaler derimot ikke å kjøpe den rett før en seks timers togtur, det er umulig å ikke gråte av en så vakker og trist historie. Jeg har ikke lest bok nr to, men lurer på om noen har, og om den er like bra?
Gullunger Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Det er en fantastisk bok! Anbefaler derimot ikke å kjøpe den rett før en seks timers togtur, det er umulig å ikke gråte av en så vakker og trist historie. Jeg har ikke lest bok nr to, men lurer på om noen har, og om den er like bra? Dette var en av de vakreste bøkene jeg har lest! Finnes det en bok nr.to? Det visste jeg ikke. Vet du hva den heter, er det samme forfatter?
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #8 Skrevet 29. mai 2012 Mammaen skrev en bok til om hvordan livet ble etterpå, den kom ut i fjor så den kommer nok snart i pocket tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2012 #9 Skrevet 29. mai 2012 Etter dansen heter den. http://www.bokkilden...=6247964&rom=MP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå