Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Når legges deres små? Og ca hvor lang tid bruker dere på leggingen før han/hun sovner? Vesla vår legges ca 18.30 og bruker alt fra 20 min til 90 min før hun sovner helt. Griner litt, skal ha pupp, litt mer pupp osv.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Når de har vært så små har jeg ikke stresset så mye med å legge de. Da har de fått ta natta når de har vist tegn til å være klare for det. Stort sett rundt kl 23 når vi voksne har lagt oss. Rundt 3 mnd alder har de gradvis begynt og legge seg tidligere.
☆☆☆ Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Begynner på stell og mating en gang mellom 20-21. Selve legging tar 2 minutter, er bare ned i vogga, på med dyna, godnattsang og så er det gjort. Hun sovner av seg selv, kan ta alt fra noen minutter til en halvtime.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Når hun var så liten så var det ikke noe som het "kveld". Eller vi tok kveldsstellet når vi stelte oss og tok "kvelden". Dagen og natten gikk fremdeles i ett med mye nattamming. Begynte ikke med rutiner før 3-4 mnd alder, da gikk det veldig bra og hun la seg i 21 tiden.
itb Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 vi har heller ikke noe rutine ennå. Hun legger seg etter siste amminga før jeg legger meg som er mellom halv 11 og halv 12 avhengig av når hun vil ha mat. Da våkner hun en eller to ganger om natten. Hu sover i stua før det, men det er da vi legger henne inn i sengen.
**snuskeluska** Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Jenta vår sover lite på dagen og roer seg best i senga si i et mørk rom. Hun legges ca kl 19, men får mat minst 3 ganger før morgenen. Leggingen kan ta litt tid, men når hun først sovner sover hun 4-5 timer før hun våkner for mat. Tidligere hadde vi henne opp til vi la henne, men hun bare sutret hele kvelden og det ble ikke kos, bare mas og kjas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå