Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes kvalitet på bildene er viktigere enn pris. Er ikke fornøyd med bildene jeg har fremkalt, så lurer derfor om noen kan anbefale meg en butikk eller nettbutikk med bra kvalitet på bildene man fremkaller.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Stort sett Postfoto. Styrer unna Japan Photo. Ikke alltid fornøyd med Foro Knudsen heller. Har brukt Elite Foto og Extrafilm ved et par anledninger for noen år tilbake, syns kvaliteten var bra der også.
Appelsindyret Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 jeg bruker kun ELKJØP... De kom best ut i test og jeg er strålende fornØyd med både pris og resultat (Jeg bruker "luksus"-versjonen de har ) http://foto.elkjop.no/
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bruker Elite foto, fremkaller gjennom nettet hjemmefra og henter de i butikk så slipper jeg porto o.l.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Fremkaller? Hehe, er vel noen år siden det var nødvendig. Skriver dem ut, er vel det de gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå