Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Eller om det ikke renner igjennom, så renner det iallfall ut av truseinnlegg. Skifter truseinnlegg flere ganger daglig i perioder hvor det er mye, men aldri før nå har jeg opplevd at det har rent igjennom, og det var ganske ubehagelig. Er det normalt? Flere som har opplevd dette? Tips og råd tas imot med takk... (PS: jeg er ikke gravid)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har mye utflod av den typen akkurat rundt dagene jeg har eggløsning. Det er visst veldig vanlig og kommer av høyt østrogennivå. Kanskje du har eggløsning snart?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Kan nok stemme at det er under eggløsning. Men syntes det var skikkelig ubehagelig at det rant ut fra truseinnlegget og gikk igjennom klær. Hvis det blir slik blir jeg jo nødt til å bruke tamponger under eggløsning/perioder med mye utflod... Kan ikke se for meg at det er spesielt bra å putte oppi tamponger når man ikke har mensen heller. Blir jo mye tamponger i løpet av en mnd iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå