ellen-propellen Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Husk å sjekke om din barnehage/skole/SFO holder åpen i morgen
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Her har kommunen jeg bor i vært veldig flink til å oppdatere både hjemmesiden og Facebook med oppdatert info ang. streiken. Det er tommel opp Jeg har heldigvis privat barnehage og akkurat i år er jeg VELDIG glad for det siden jeg har eksamen på fredag.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Vi fikk beskjed på fredag at de hadde stengt en halvtime på morgenen. Kan det ha forandret seg over helgen?
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Vår kommune er helt på trynet her. Listen er ikke oppdatert, og den inneholder feil info. Hadde det ikke vært for at vi først fikk lapp i bhg, og så jeg selv mld om at jeg er tatt ut, tlf fra en venninne som jobber på barnas skole om deres skole osv, så hadde jeg trodd det var vanlig uke. Ingen av delene står på kommunen sin liste nemlig, noe som er utrolig idiotisk!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Det står ingenting på kommunens nettside her heller, men det står på nettsiden til skolen at sfo og sentralbord er stengt, skolen går som normalt. Så står det på nettsiden til barnehagen at ca 2/3 av de ansatte er tatt ut fra tirsdag så de kan ikke holde åpent som de skal de heller.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Her har kommunen jeg bor i vært veldig flink til å oppdatere både hjemmesiden og Facebook med oppdatert info ang. streiken. Det er tommel opp Jeg har heldigvis privat barnehage og akkurat i år er jeg VELDIG glad for det siden jeg har eksamen på fredag. Det kan bli streik i private barnehager også, bare ikke riktig enda.. Private barnehagers landsforbund begynner sine forhandlinger i midten av juni, de venter og ser an resultatet fra det kommunale oppgjøret før de starter sine forhandlinger...
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Her har kommunen jeg bor i vært veldig flink til å oppdatere både hjemmesiden og Facebook med oppdatert info ang. streiken. Det er tommel opp Jeg har heldigvis privat barnehage og akkurat i år er jeg VELDIG glad for det siden jeg har eksamen på fredag. Det kan bli streik i private barnehager også, bare ikke riktig enda.. Private barnehagers landsforbund begynner sine forhandlinger i midten av juni, de venter og ser an resultatet fra det kommunale oppgjøret før de starter sine forhandlinger... Er klar over det, men så lenge det holder til fredag så er det greit for etter fredag så tar vi ferie frem til 15.august (redigert: uff, hørtes litt usympatisk ut her "meg meg meg", men altså, jeg var bare så redd for at eksamen skulle ryke og er så glad for at de ikke streiker nå og at vi tar ferie snart. ALL sympati til dere andre - OG lykke til dere som streiker) Endret 28. mai 2012 av Lykke Fryd ♥
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Det står ingenting på kommunens nettside her heller, men det står på nettsiden til skolen at sfo og sentralbord er stengt, skolen går som normalt. Så står det på nettsiden til barnehagen at ca 2/3 av de ansatte er tatt ut fra tirsdag så de kan ikke holde åpent som de skal de heller. Takk for at noen tenker, hehe... Fikk dobbeltsjekket nå på ungene sin skole sin hjemmeside, og der står det også at de skal streike fra onsdag av, men på kommunen sin side står det ikke noe.
Mandalas Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 På kommunens side står det bare at sfo og bhg har reduserte åpningstider. Bhg nettsider ser ikke ut som den oppdatert på årevis og sfo bruker vi ikke. Så blir jo spennende da, å se om bhg er åpen imorgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå