Gå til innhold

Når tar dere ferien?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge skal dere ha ferie?

 

I fjor hadde vi bare 3 uker, men skal ha 4 i år. Vi skal ha ferie i uke 30, 31,32 og 33.

Videoannonse
Annonse
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Ferien er 4 uker i juli, den. ;-) Og så avspaserer jeg dagene utover ferien f.o.m. 22. juni t.o.m. 14. august. Dette er det beste godet jeg har som lærer. :-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Uke 28-29-30. Da er barnehagen og sfo stengt, så vi trenger aldri bekymre oss for når vi skal ha ferien...

Skrevet

Uke 28-29-30 her også. Da er jobben min stengt.

Men dette er første året etter vi fikk barn at vi bare har disse 3 ukene. I fjor hadde ungene 5 uker sommer ferie.

I år vil vi ha ferie i høstferien og lang juleferie også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...