moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Og hvor lenge skal dere ha ferie? I fjor hadde vi bare 3 uker, men skal ha 4 i år. Vi skal ha ferie i uke 30, 31,32 og 33.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Ferien er 4 uker i juli, den. ;-) Og så avspaserer jeg dagene utover ferien f.o.m. 22. juni t.o.m. 14. august. Dette er det beste godet jeg har som lærer. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Uke 28-29-30. Da er barnehagen og sfo stengt, så vi trenger aldri bekymre oss for når vi skal ha ferien...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Uke 28-29-30 her også. Da er jobben min stengt. Men dette er første året etter vi fikk barn at vi bare har disse 3 ukene. I fjor hadde ungene 5 uker sommer ferie. I år vil vi ha ferie i høstferien og lang juleferie også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå