Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hva har du lyst til? Kanskje jeg finner ut hva jeg har lyst til
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Spise masse godteri, rett og slett fråtse...hehe... Har en liten en på 3 uker, så har en del kilo til overs fortsatt som jeg ikke vil mate med godteri.. Men det blir nok litt snop, ja
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har lyst å reise til Danmark med familien og slappe av noen dager og shoppe på Bilka senteret i ålborg Nr. 2 på listen er å stikke ned til en nabo, men skal ned dit imorgen. Så er det og spise resten av isen i fryseboksen, pistasjeis og vanilje is med sjokobiter i Men slanker meg så blir nok ikke det hehe Til slutt er det å legge meg, men må jo se paradise hotell
Von Hertelhofen Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Spise masse godteri, rett og slett fråtse...hehe... Har en liten en på 3 uker, så har en del kilo til overs fortsatt som jeg ikke vil mate med godteri.. Men det blir nok litt snop, ja Ja, jeg har også tenkt på snop i hele dag. Vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå