Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er 60 kilo, men har en liiiten mage jeg vil "suge" inn, men alle hold in produktene jeg har kjøpt blir liksom ikke noe effekt av...har brukt 2-3000 kroner på slikt til nå... noen gode produkter å anbefale???
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 ah kanskje det....men er det med spiler og slikt?vil ikke ha noe hardt som plutselig stikker ut:P
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 jeg kjøper hold in på lindex, virker som bare rakkern Er slank, men skal jeg ha på meg en litt trang kjole feks, så fjerner jeg håndtakene og den lille magen med disse.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 haha jegkjøpte en gang noe slik midjeformer på lindex med spiler og PLUTSELIG hadde ene spilen vrengt seg/knekt slik at ene siden av magen min så HELT rar ut...måtte ta det av meg gitt:P
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 bruker S, prøvd i triumph også, men blir for stort: HI
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 Jeg bruker som sagt de fra lindex, er 170 høy og veier 52. Så de burde jo passe deg også? Ingen spiler i de jeg har kjøpt.
Tauriel Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 ah kanskje det....men er det med spiler og slikt?vil ikke ha noe hardt som plutselig stikker ut:P De "ekte" har metall, og det har mye og si hvor mye du strammer og holdningen din når du står, sitter, går osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå