LillePerlen Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Vi skulle egentlig starte prøvingen denne sommeren,men pga videre utdanning må vi utsette prøvingen til neste år. Og jeg har så lyst til å starte prøvingen nå at jeg blir nesten gal Håper dette året går fort Flere i samme situasjon?
Hedda2011 Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg tar videreutdanninga i permisjonen... men er bare deltid da, 60 stp på to år... Har snart eksamen! Grøss. Men tida flyr skal du se!!
VandelSandel Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Vi ville egentlig starte prøving i fjor sommer, med pga studier og økonomi har vi ventet. Nå er økonomien bedre og studie/jobbsituasjonen enklere, men nå har jeg funnet ut at jeg vil gå ned minst 10 kg før vi begynner å prøve, slik at jeg er best mulig rustet både til graviditeten og tiden etterpå. Så nå er jeg kjempemotivert, og trener og peser 4-5 dager i uka, håper å kunne starte tidlig i høst :-)
L-8 Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Jepp! Vi må også vente et års tid, pga mine studier og at mannen er ferdig med sine nå og søker jobb... Skulle gjerne hatt en til nå, men prøver å fokusere på fordelene ved å ha litt større aldersavstand
LillePerlen Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2012 Ja jeg også tenker fordelene. Vi har to barn fra før som vi nå storkoser oss med og vi nyter tiden med å bare ha de to:) Men gleder oss veldig til vi kan ønske velkommen til den siste perlen i flokken <3 Nå blir det, om planen blir slik vi har tenkt, ca 6 år mellom de to minste. Og jeg tror det kan bli deilig med litt aldersforskjell siden de to andre er tette i alder. Da kan de hjelpe litt til, de har hverandre og forstår mer av det å bli storesøsken. Og vi får gleden av å kose oss med en liten baby igjen
Hedda2011 Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har en på åtte og en som nå er fem mnd. Han på åtte er selvstendig og forståelsesfull, og til og med hjelpsom til tider, så aldersforskjell er absolutt fordel :-) Nå kjører vi på! Satser på nr tre i løpet av ett år eller to. Lykke til, og kos dere!
super_s Skrevet 29. mai 2012 #7 Skrevet 29. mai 2012 Så stor aldersforskjell er ikke sunt hele tiden det heller. Det er 9 år mellom meg og søstra mi (jeg er eldst) og det var ikke moro da hun kom til. Ikke har vi noe tett søskenforhold eller. Her i huset og. Blir ikke avkommet storebror innen han er 3 år (er 1,5) så får han bli enebarn. Ikke moro med for stor aldersforskjell.
LillePerlen Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #8 Skrevet 29. mai 2012 Nå er det stor forskjell i det å ha en aldersforskjell med 3-4-5 år i mellom også 9 år! 9 år er veldig mye det er jeg enig! Her blir den mellomste nesten 6 år når den minste blir født om det går etter planen, og eldste vil være 7.5år Med to så tett syntes jeg det er deilig å kunne ha litt aldersforskjell mellom siste:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå