Gå til innhold

Krangler mye med samboer, vurdere og flytte fra han??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber turnus og er da på jobb i helger, aldri lager han middag til jeg er hjemme fordi han ikke orker og sier han ikke kan lage mat:(

Jeg er naturligvis sliten etter vakter på 7,5-8 timer i helgene og vil helst slappe av og bli servert middag fremfor og stå minst 30 minutter til og fikse middag til familien min.

Ungene har jamret seg hvor sultne de har vært denne pinsehelgen fordi ikke faren engang har orker og smøre på en skive før middag:(

I tillegg vasker han aldri klær, og alt han skal fikse må det mases om i det uendelige føler jeg selv.

Nå står det i tillegg en hel klesbalje i stua som er kun hans nyvaskede klær, har varslet at i kveld går de i søppla om han ikke legger de på plass.

Er så lei av og ha barn som jeg må ta meg av med både lekser og oppfølging på fritidsaktiviteter.

Men når andre etterspør hans tjenester er han snar med og svare ja og bare fyke avgårde:(

Ikke har vi harr sex siden påske og jeg føler 0 tiltrekking av han, bare irritasjon for og si det mildt.

Er det vits og bli i dette forholdet eller er det noen som har noen tanker om hvordan jeg kan få denne negative spiralen til og endre retning?

Ikke har jeg økonomi til og bo alene i denne byen vi nå bor i om det skulle bli et brudd, her koster ofte en 3 roms leilighet 13000 kroner i måneden og leie:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Hadde klikka i vinkel. Jobber turnus, og hele helgen har jeg jobbet 12 timers skift. Mannen har passet og organisert de 5 barna våres, laget mat og vasket klær...

Hadde aldri tolerert slik oppførsel. Om dere elsker hverandre klarer dere nok å ordne opp i dette. Prøv å få noe slags parterapi kanskje?

Skrevet

Går dere fra hverandre blir det iallefall vanskelig for deg å jobbe turnus! Ikke optimalt om det er veldig dyrt å leie heller med en enkelt inntekt. Ville nok ha prøvd parterapi ja, sånn at han får sperra opp øya sine. Hadde det lignende med min ex på slutten og vi gikk fra hverandre. Tålte mildt sagt ikke trynet på han mer når han ikke skjerpa seg, han var som et ekstra barn i hus.. Synes det var dyrt nok å betale en leilighet til nesten 9000 kr i mnd ( to-roms). Lykke til:)

Skrevet

Viktig at begge partar bidreg like mykje skal eit forhold fungere.... Her har vert nokre harde tak innimellom før vi har komt dit vi er i dag. no vaskar han kle, golv, lagar mat... men før... kanskje det vart pølse med brød, eller så hadde han vert hos svigermor å blitt oppvarta heile dagen.. men reine kle? treng vi det?? :) Lykke til..

Skrevet

Syns det er litt drastisk å gjøre det slutt jeg da. Han har sannsynligvis alltid vært sånn, og sjøl om du ikke føler noe tiltrekning nå, kan det være fordi du er sint på han. Den kan komme tilbake. Alle forhold har opp og nedturer. Det er helt normalt. Man må ikke tru at alt er en dans på roser hele tida. Fokuser på de positive sidene, husk hva det var du falt for hos ham. Fortell han hva du føler, gi han matkurs etc..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...