Gå til innhold

Sykehusdietten, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere greid å gjennomføre denne dietten? Og hva ble resultatet?

Jeg begynte i dag, men lager en liten vri på suppa. Kommer til å bestå av kålrot, gulerot, buljong, kanksje blomkål og masse krydder. Er ikke fant av selleri, bønner og slik, så sånn får det bare være! Har altså prøvd tidligere med den originale oppskriften, men da kastet jeg opp bare jeg luktet på suppen etter 1 dag.

Jeg har tidligere gått ned ca 10 kg, men nå står vekten stille. Vil ned ytteligere 5 kg til. Etter dietten kommer jeg til å spise balansert og med et kaloriinntak på 1300 kcal til dagen. Slik at jeg ikke raser opp i vekt igjen.

Noen som har noen erfaringer og dele med meg? :) Setter pris på alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk ned ca 4,5 kg på en uke. Jeg fulgte hele dietten til punkt og prikke, og hadde ingen uhell med å putte noe annet i munnen. Jeg er egentlig ganse lita, men ville gå ned 1,5 kilo for å komme inn i en kjole etter fødsel, men suppa fikk fart på systemet. Jeg gikk opp ca 0,5 kilo etter dette, og siden har det holdt seg.

Men bare vær forsiktig som du selv sier, så du ikke spretter til værs på vekten igjen ;) Lykke til!

Skrevet

Har prøvd den ca 5 ganger. Lengste jeg har holdt ut er 4 dager.

Blir uvel av suppa allerede etter første dagen.

Skrevet

Prøvd det 1 gang, etter 4 dager ble jeg kvalm bare av å tenke på suppen.

Skrevet

Herlig å høre at det funket for deg! Tror jeg kommer til å slite med å følge dietten til punkt å prikke, men så lenge jeg tyr til "godene" vi får hver dag, som frukt, grønnsaker, melk og bananer, istede for vanlig mat så har jeg troen.

HI

Skrevet

Huff, ja er veldig sant det dere sier om at man blir kvalm av suppen etter få dager! Er jo ikke rart det, så ille som den smaker...

Jeg får fokusere på at det "bare" varer i 1 uke, hvis kvalme og brekninger skulle dukke opp ;-)

HI

Skrevet

Man mister mest vann under denne dietten, så etter en uke med vanlig mat så er kiloene tilbake igjen...

Surt å ha kasta bort en uke med den ekle suppa da. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...