Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Hvis det er sånn at noen har blokkert meg. Vil jeg ikke kunne se vedkommende i det hele tatt? F.eks. se at personen fortsatt er venn med fellesvenn? Lurer sånn på om jeg er blokkert eller om vedkommende har slettet profilen sin...Hmmm :/
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Nei, da vil du ikke se vedkommende i det hele tatt, og vedkommende vil ikke se deg.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Nei, tror ikke du kan se at du har felles venner visst du er blokkert.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Nei, tror ikke du kan se at du har felles venner visst du er blokkert. men du kan logge deg ut av facebook kontoen din og søke på google, skriv inn navnet på personen og facebook bak.. da kan det være han dukker opp der..
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Nei, tror ikke du kan se at du har felles venner visst du er blokkert. men du kan logge deg ut av facebook kontoen din og søke på google, skriv inn navnet på personen og facebook bak.. da kan det være han dukker opp der.. Jeg har blokkert et par stykker, dem finner jeg heller ikke når jeg googler dem. Men ser dem når jeg logger meg på med mannens profil.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 Jeg er blokkert av en person, og hun kan ikke søkes opp med mindre man er logget på med en annens facebook. Vi har mange felles venner og jeg har opplevd at vi har vært i en meldgingsgruppe sammen. Har skjønt det fordi det står at det f.eks er 8 stk som mottar meldingen, men at jeg bare kan se 7 av de. Det kom også svar som svarte på en melding jeg åpenbart ikke hadde fått. Kan ikke si jeg synes det er kjempehyggelig akkurat (hun var min beste venninne), men nå er det nå en gang sånn... Ikke så mye jeg får gjort med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå