Tredje barn på vei Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har vanligvis høyt blodtrykk og bruker medisiner for dette. Med medisiner har jeg et BT på ca rundt 140/85-90. Nå de 3 siste dagene har undertrykket ligget på mellom 65 og 70.. skal ha TR om en uke. Og i tillegg er jeg veldig trøtt..
anonym91 Skrevet 30. mai 2012 #3 Skrevet 30. mai 2012 eg bruker og ha lavt blodtrykk når eg er gravid.. og det er veldig vanlig. men om det er ett tegn på svangerskap er litt vansklig og si. men kan vere greit og sjekke opp i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå