Lektor Doppler med tillegg Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Når folk ser på psoriasisen min og sier "herregud, hva er det du ikke tåler/ har du vannkopper / er det der eksem/ og andre dumme ting som måtte ramle ut av hodet deres. http://www.supermarie.net/?cat=48&paged=5 Psoriasisen min ser ganske sånn ut, altså ikke tykk og flassende som de fleste tenker. Og saken er jo at jeg nå ser ganske bra ut, jeg har en del røde merker, men ingen som er "hudløse" eller stygge. Men man endrer nok litt standard for hva som ser bra ut når man lever med sånne ting tror jeg. Ellers trodde jeg jo sol og varme var tingen, men jeg har en hel del nye på gang. Kan det være solkrem og den slags som gjør det? Jaja, skal til hudlege 30. august. Kanskje han kan fortelle meg noe?
min<3 Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Er så glad jeg ikke har sånne dumme folk rundt meg. Aldri noen som kommenterer min psoriasis heldigvis. Jeg var helt uten under graviditeten,deilig. Nå er jeg værre enn noen sinne trøster meg med at jeg bare ar noen få flekker.
Major HotLips Houlihan Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har ikke psoriasis og vet heller ikke så mye om det, men jeg ville bare si at folk som kommer med slike kommentarer og spørsmål er rett og slett usmakelig! Eier ikke folk høflighet og folkeskikk? Du får spørre dem tilbake om de liker at folk kommenterer deres utseende eller graver om deres helsetilstand, det tror jeg at jeg hadde gjort når jeg hadde blitt passe drittlei Da jeg var høygravid, drittlei og hormonell så kom det en dame som var passe rund til meg og strøk meg på magen, hva har du i magen da? spurte hun. Jeg har en baby, hva har du? spurte jeg tilbake og gikk. He he, regner med hun ble rimelig paff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå