Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #1 Skrevet 28. mai 2012 Mannen min mener at det er unormalt lite å ha sex en gang i måneden, men jeg vet jeg har sett en link her inne hvor det står at det faktisk er helt normalt, selv om "alle" tror at alle andre har det så mye oftere. Noen som skjønner hvilken jeg tenker på? Evig takknemlig for hjelp.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Ifølge en undersøkelse kondomprodusenten Durex gjennomførte i 2004, har nordmenn sex gjennomsnittlig 102 ganger i året, eller litt i underkant av to ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Ifølge en undersøkelse kondomprodusenten Durex gjennomførte i 2004, har nordmenn sex gjennomsnittlig 102 ganger i året, eller litt i underkant av to ganger i uka. En undersøkelse gjennomført av en kondomprodusent har jeg null tillit til. De har jo økonomisk interesse av at folk får den oppfatningen at det normale er å ha sex svært ofte, slik at de kan selge flere kondomer.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Er det denne? http://www.side2.no/sexogsamliv/article2775628.ece "I en ny svensk undersøkelse svarte småbarnsforeldre at de i gjennomsnitt har sex en – to ganger i måneden. En nettbasert spørreundersøkelse utført her i Norge har gitt tilsvarende resultat."
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ifølge en undersøkelse kondomprodusenten Durex gjennomførte i 2004, har nordmenn sex gjennomsnittlig 102 ganger i året, eller litt i underkant av to ganger i uka. En undersøkelse gjennomført av en kondomprodusent har jeg null tillit til. De har jo økonomisk interesse av at folk får den oppfatningen at det normale er å ha sex svært ofte, slik at de kan selge flere kondomer. Det er det ene, det andre er at gjennomsnittet ikke nødvendigvis sier så mye om hva det vanlige er. Det vil alltid være en liten gruppe som er veldig mye mer aktiv enn normalen, og disse kan dra opp snittet veldig. En tredje ting er hvem man spør. Hvis Durex gjennomfører spørreundersøkelsen blant kundene sine, noe som virker sannsynlig, er det sannsynlig at gruppen av seksuelt svært aktive er overrepresentert, mens de menneskene som aldri har sex ikke vil være representert i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 En tråd her inne er absolutt ikke til å stole på. Det er ikke nødvendigvis et representativt utvalg av befolkningen som svarer her på dette forumet, ei er det heller nødvendigvis en representativ andel av småbarnsforeldre som skriver. Så det som kommer fram her på forumet ville jeg tatt med en stor klype salt!
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 En tråd her inne er absolutt ikke til å stole på. Det er ikke nødvendigvis et representativt utvalg av befolkningen som svarer her på dette forumet, ei er det heller nødvendigvis en representativ andel av småbarnsforeldre som skriver. Så det som kommer fram her på forumet ville jeg tatt med en stor klype salt! Tror vel hun spør etter en artikkel som det har vært lenket til fra dette forumet, ikke en tråd hvor folk i forumet svarer.
Himmel og hav Skrevet 28. mai 2012 #8 Skrevet 28. mai 2012 http://www.side3.no/article3061122.ece Jeg lurer mest på hva du vil oppnå med den linken... Hvis mannen din mener at det er altfor lite med sex en gang i måneden for å dekke hans behov, så hjelper det lite med en undersøkelse som viser at det er gjennomsnittlig for småbarnsforeldre. Det er uansett for lite for han, og helt uinteressant hva andre måtte gjøre.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #9 Skrevet 28. mai 2012 Her er en annen link om sex-frekvens, dog ikke hentet fra dette forumet: http://www.dagbladet.../14/313074.html
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #10 Skrevet 28. mai 2012 Er det denne? http://www.side2.no/sexogsamliv/article2775628.ece "I en ny svensk undersøkelse svarte småbarnsforeldre at de i gjennomsnitt har sex en – to ganger i måneden. En nettbasert spørreundersøkelse utført her i Norge har gitt tilsvarende resultat." Ja! Akkurat den var det! Tusen hjertelig takk! :-) :-) :-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #11 Skrevet 28. mai 2012 http://www.side3.no/article3061122.ece Jeg lurer mest på hva du vil oppnå med den linken... Hvis mannen din mener at det er altfor lite med sex en gang i måneden for å dekke hans behov, så hjelper det lite med en undersøkelse som viser at det er gjennomsnittlig for småbarnsforeldre. Det er uansett for lite for han, og helt uinteressant hva andre måtte gjøre. Det er interessant hvis han påstår at det er unormalt å ikke gjøre det oftere.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #12 Skrevet 28. mai 2012 Kommer du til å vise ham noen av de andre undersøkelsene? De som antyder at han har rett, og at det vanlige er å ha sex langt oftere enn én gang i måneden? Eller hopper du elegant bukk over dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå