Gå til innhold

Er det teit å skrive brev til en mann.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det teit å skrive brev til en mann som man bare har sett en gang, som jeg tilfeldigvis fant inne på facebook. Jeg la spesiellt merke til denne kjekke karen som vandret forbi meg med ei jente på armen da jeg sto som vakt. Han så ensom ut å smilte med hele seg mot meg, sukk..... Hehe, sjenerte lille meg sendte faktisk denne mannen brev. :) Vil dette skremme han bort, eller er det sjarmerende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninja girl
Skrevet

Oi, tøffere enn toget du :D

Få høre hvis du får svar, så moro! Krysser fingrene for deg ;)

Skrevet

Oi, tøffere enn toget du :D

Få høre hvis du får svar, så moro! Krysser fingrene for deg ;)

Takk for det! :) Håper jeg får svar fra han, og da skal jeg prøve å huske på å skrive det her. :) Kan sikkert ta ei stund regner jeg med, for det så ikke ut som at han har vært så aktiv på facebooken sin akkurat. Oppdatert bosted for ca. halvt år siden var det siste. Men kan jo være at han har innstillinger som gjør at bare venner kan se innlegg også da. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Er det teit å skrive brev til en mann som man bare har sett en gang, som jeg tilfeldigvis fant inne på facebook. Jeg la spesiellt merke til denne kjekke karen som vandret forbi meg med ei jente på armen da jeg sto som vakt. Han så ensom ut å smilte med hele seg mot meg, sukk..... Hehe, sjenerte lille meg sendte faktisk denne mannen brev.

Sukk, det høres ut som utgangspunktet for en nydelig liten fransk film som jeg vil se til høsten.... du må i så fall regne med å gå mye rundt i gatene i Paris, og så har du stilige men quirky klær og er pen på en interessant måte og har nydelige bein... og så har du rare men snille naboer og jobber som noe litt småsært men drømmer om noe annet... og så må du røyke, og spise løksuppe med fingervanter og stort skjerf....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...