Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Å da mener jeg ikke spist en posjon ekstra med middag og en sjokolade til dessert..neida, da mener jeg stappa i meg rundt en halvkilo smÅgodter, sjokolade og det som er tilgjengelig av godis pÅ no time for sÅ Å føle meg sikkelig kvalm og med tidenes dÅrligste selvkontroll.. Uff, hater at dette skjer..og det gjør det nesten hver helg den siste tiden. Lever ellers sunt i hverdagen og er ikke overvektig, men nÅr helgen kommer sÅ drømmer jeg om alt godteriet jeg skal stappe i meg.. Flere som har det sÅnn? Jeg lengter etter ei helg uten Å overspise pÅ denne mÅten..hvorfor er jeg for svak til Å stÅ imot..?
Tabitha Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Hvorfor har du så mye snop i huset? Har du barn som egentlig skal spise det?
håpefull<3 Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Jeg fråtser hver dag nå som det er så fint vær spiser jeg meg mer enn stappmett på grilømat, spiser rester få timer etter, kan spise en hel potetgullpose alene på stranda i tillegg til maten vi har med. Besøker venner på kveldene som alltid serverer potetgull med dip og tonnevis av smågodte ;D er ikke livet hærlig ? har nok ingen andre råd til deg enn å slutte å ha snop i huset, for jeg er nok 10 ganger verre selv ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå