Gå til innhold

Uff, da har jeg fråtset igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å da mener jeg ikke spist en posjon ekstra med middag og en sjokolade til dessert..neida, da mener jeg stappa i meg rundt en halvkilo smÅgodter, sjokolade og det som er tilgjengelig av godis pÅ no time for sÅ Å føle meg sikkelig kvalm og med tidenes dÅrligste selvkontroll.. Uff, hater at dette skjer..og det gjør det nesten hver helg den siste tiden. Lever ellers sunt i hverdagen og er ikke overvektig, men nÅr helgen kommer sÅ drømmer jeg om alt godteriet jeg skal stappe i meg.. Flere som har det sÅnn? Jeg lengter etter ei helg uten Å overspise pÅ denne mÅten..hvorfor er jeg for svak til Å stÅ imot..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du så mye snop i huset? Har du barn som egentlig skal spise det?

Skrevet

Jeg fråtser hver dag ;) nå som det er så fint vær spiser jeg meg mer enn stappmett på grilømat, spiser rester få timer etter, kan spise en hel potetgullpose alene på stranda i tillegg til maten vi har med. Besøker venner på kveldene som alltid serverer potetgull med dip og tonnevis av smågodte ;D er ikke livet hærlig ? ;) har nok ingen andre råd til deg enn å slutte å ha snop i huset, for jeg er nok 10 ganger verre selv ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...