Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hvis barnehagen til ungene stenger, får vi da beskjed på forhånd? Naboen har barna i en annen bhg, og de hadde fått beskjed på fredagskvelden at 2 av avd. stengte til tirsdag, og den 3.dje til torsdag. Vi har ikke fått noe beskjed, og 8 stk av de ansatte blir tatt ut til uka hvis streiken fortsetter. Må de gi beskjed på forhånd, eller kan vi risikere å komme til stengt dør på tirsdag? Tror ikke det skjer altså, for de er ørten ansatte der (basebarnehage), men litt greit å vite på forhånd Og en annen ting, driver de ikke å mekler nå som det er helg og sånt? Siden det ikke står noe i media om det...?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Det er bare kommunale bhg som streiker. Hvor har du barnet ditt? Jo de megler nå i pinsen. Jeg er spent på om vår avdeling åpner igjen på tirsdag eller når enn det blir. Du må følge med på kommunens sine sider ikke media.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Mitt barn er i kommunal bhg ja. Men de har som sagt mange ansatte da det er maaange barn Har sett på kommunen sine sider men der står det ikke noe. Det står bare hvem som er berørt, og antall personer som er tatt ut i de ulike virksomhetene...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Hos oss hang det lapp på døra når jeg hentet barnet på fredag.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Det sto ingenting når jeg henta på fredag, og de ansatte sa heller ikke noe... Ser nå at jentungen ikke har SFO til uka om de ikke gir seg, men det er jo forsåvit greit nok. Da blir hun kastet ut i livet hvor hun må gå til og fra skolen selv uten SFO, hehe. Litt tidligere enn jeg hadde planlagt, men ok HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Takk for svar. Sjekket hjemmesiden til kommunen igjen, og det står faktisk ikke noe om vår barnehage. Det står ikke at den er berørt på noe vis enda det sto i avisa at 8 stk skulle bli tatt ut. Så da er det vel bhg enn så lenge da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå