Småtorsk Skrevet 28. mai 2012 #26 Skrevet 28. mai 2012 Jeg vil ha barnevognskilt som det står "Leviathan Nathanial" på. Og på baksida skal det stå "Bare kødda!" ;-)
Appelsinpiken Skrevet 28. mai 2012 #29 Skrevet 28. mai 2012 Synes også det er harry, og blir ikke aktuelt her. Pappan er helt enig!
☆☆☆ Skrevet 28. mai 2012 #30 Skrevet 28. mai 2012 Synes også det er harry, og blir ikke aktuelt her. Pappan er helt enig! Her var desverre pappen uenig, jeg gav meg på dette siden det egentlig ikke betyr noe for meg. Men skiltet er irriterende, det "klirrer" når vi går. På den positive siden, det er refleks så vognen er enda mer synlig i mørket...
Serepta Skrevet 28. mai 2012 #31 Skrevet 28. mai 2012 Jeg synes ikke det er noe fint. Toppen av kaka var da jeg så en staselig Silver Cross vogn med heklet vognteppe og det hele. OG barnevognskilt. Snakker om stilkræsj. Her i huset kjøpte pappaen er sånt lite skilt med navn, som fikk henge bakpå trehjulsykkelen til jr. Det var nå greit, synes jeg.
Kæmma og trultene Skrevet 28. mai 2012 #33 Skrevet 28. mai 2012 Det er litt "ut" er det ikke? Hehehe...vi hadde til førstemann, brukte det i et halvy år ca. Da sa min daværende sambo at han ikke ville ha det på lenger, i redsel for at "skumle menn" osv skulle ta kontakt med barnet ved å vite navnet (gjelder vel helst større barn men). Helt ok for meg - til nestemann vurderte vi det til et nei men jkøpte et lite et så nå har de navnene på døra si. Denne gangen blir det ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå