Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har ikke sånne tester for å ta, eller tempmåler, men bruker appen Womanlog, der jeg registrerer tid for mens og får opp sannsynlig dato for eggløsning. Jeg merker godt på kroppen når jeg har eggløsning, mest av alt pga sterke smerter i den aktuelle siden av magen. Men, jeg synes aldri det stemmer helt med kalenderen, smertene kom feks sist dagen før kalenderen mener jeg skal ha eggløsning. Når tror dere egget slippes? Den dagen jeg har smerter? Eller er dette en forberedelse? Jeg prøver å få litt bedre oversikt over syklusen, kan komme godt med i fremtiden når det er tid for bolle i ovnen ;-) Håper noen kan hjelpe!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har aldri hatt eggløsningssmerter, så jeg kan egentlig ikke si noe særlig om det. Men det jeg gjorde sist jeg ble gravid var å følge med på slimet. Det høres ekkelt ut, men det funket faktisk. Så fort det var mulig å trekke litt tråder av det var det bare å kjøre på, og der satt den!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Hehe ja, har vurdert det, men synes det var litt vanskelig, ikke alltid dette slimet ville la seg undersøke :-P
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Hehe.... nei, jeg måtte (hehe, dette er udelikat) grave ganske dypt for å få tilstrekkelig til testing.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Hehe... Flere som har tips/meninger?
Tingenes Herre Skrevet 28. mai 2012 #6 Skrevet 28. mai 2012 Det er vel sånn at egget slippes 14 dager før mens? Hvis du har stabil syklus kan du jo skrive ned alle variabler, så finner du sikkert et mønster. Jeg har helt stabile sykluser og alltid vondt ved el. Tror smertene som regel kommer dagen etter at egget slipper. Men alle er jo forskjellige...
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 28. mai 2012 #7 Skrevet 28. mai 2012 (endret) Jeg prøver å finne ut av om jeg har stabil syklus, men jeg synes alltid mensen (og eggl.sm.) kommer en til to dager før eller etter (det varierer) det kalenderen sier. Endret 28. mai 2012 av UndrendeUllteppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå