Gå til innhold

Melder meg inn her :)


frkpus

Anbefalte innlegg

Heisann :)

 

Jeg er en jente på strax 29 år med to barn og venter nr 3. Fåreløbi termin er 2 februar :) Gleder meg til å tilbringe 9 mnd sammen med dere her inne i Februar klubben om alt går bra <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg også her, dette blir spennende:):) skal til legen i morgen og torsdag å ta hcg blodprøve for å være sikker på at det stiger som det skal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg også inn her. termin 31.01.13 men har fått dei to første på overtid så går utifra at slik blir d denne gangen også :-)

 

Er ei jente på snart 29, dette blir nr 3. Har en gutt på 7 og ei jente på snart 4 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg er 29 år og har termin 4.februar om alt går etter planen! :) Har en jente på 2 år fra før av!

Er i lykkerus over å være gravid igjen, etter en SA rundt juletider i fjor. Satser på at alt går bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneS

Jeg testet positivt i dag! Har sjekket ulike terminkalkulatorer og får opp alt fra 5. til 9. februar! Så vet ikke helt termin :P Hadde eggløsning 16. mai hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt irriterende at terminkalkulatorer på nett viser forskjellige. Jeg har fått alt fra 2. til 5.feb, og hadde el 12-13.mai, men forholder meg til 5.. enn så lenge, fordi sist fikk jeg alt fra 1.-3.okt, og da sa legen 3.okt. Legene regner 40 uker som 282 dager (i hvert fall min), mens noen av terminkalkulatorene på nett bare regner 280 dager.

 

Jeg tenker at det er best å forholde seg til den siste du får opp frem til ordinær ultralyd, må jo føles mye bedre å bli satt frem et par dager enn tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.2.2013 her :)

Er 31 år. Har en liten gutt på 3 år fra før så dette blir min 2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3. feb 2013 - foreløpig.

Må si jeg ble litt usikker nå, for jeg har lengre sykluser (35 d) og vet at jeg hadde EL 12. mai, så da burde termin være senere? Men på klikk stemte det med termin 3. feb med riktig sykluslengde og det sto også at befruktning må ha vært 12. mai, så da virker det jo riktig?

Uansett; jeg er 22, gift på tredje året med min flotte mann, bosatt i Oslo - dette er første barn og graviditet. Håper bollefrøet holder ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Eg er akkurat bikket de 30, og er gravid med førstemann. Prøverørsbarn dette, og jammen satt det ikke på første forsøk! Så nå er det bare å håpe at spiren klamrer seg fast.. :) Er fra Sotra utenfor Bergen, og ca termin 3 februar. Spennende tider fremover!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

 

Jeg er en jente på strax 29 år med to barn og venter nr 3. Fåreløbi termin er 2 februar :) Gleder meg til å tilbringe 9 mnd sammen med dere her inne i Februar klubben om alt går bra <3

 

samme som meg du da :-) bare at jeg er 30 :-) blir spennende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei 29 år her og mitt tredje barn i magen, fikk positiv test i dag:D veldi overasket siden det er første mnd vi prøver. Gleder meg til en spennende ventetid sammen med familie venner og dere her inne. er min første gang på forum og håper det er noe som er spennende og kjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter vår tredje. Har to jenter fra før.. Er 28 år :) Kjempekoselig å være tilbake på BIM! Foreløbig termin 08.februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneS

Venter vår tredje. Har to jenter fra før.. Er 28 år :) Kjempekoselig å være tilbake på BIM! Foreløbig termin 08.februar.

 

Så gøy! Jeg venter nr 3, er 28 og har termin ca 9. Feb. :D My likt gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2, har ei på fem år som endelig skal få bli storesøster:) JEg har termin 9. februar, på min egen 41 års dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i dag. Foreløpig termin er 7. februar. Dette blir nr. 3. Har en jente (3 år) og en gutt (1år) fra før.. Blir tre tette dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i dag. Foreløpig termin er 7. februar. Dette blir nr. 3. Har en jente (3 år) og en gutt (1år) fra før.. Blir tre tette dette her...

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin ser ut til at blir 7 eller 8 feb. Jeg er ei jente på 29, som er gravid for første gang og kjempespent:) så fint å ha dette forumet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...