Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan går det? Sitter katten ved buret til hamsteren hele tiden? Og er kaniner redde katter? Har en stor Ragdoll men tenker på et burde. Egentlig er jeg ikke fan av det, derfor VURDERES det. Tanker, innspill? Og hvordan er det ha kanin inne?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Hvordan går det? Sitter katten ved buret til hamsteren hele tiden? Og er kaniner redde katter? Har en stor Ragdoll men tenker på et burde. Egentlig er jeg ikke fan av det, derfor VURDERES det. Tanker, innspill? Og hvordan er det ha kanin inne? Tenker på burdyr skulle det stå;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Jeg har katt, og huseieren min har katt og kanin, hvor kaninburet står rett utenfor vinduet mitt. Katten min bryr seg null og niks om kaninen og stort sett aldri ved buret, tror heller ikke huseierens katt er det. Her er kaninen en del ute av buret og da hopper han ofte inn i hagen min. Jeg tror katten min er reddere for kaninen enn kaninen er for kattten. Går omvei rundt den Så her er det ikke noe problem ihvertfall, men om det er vanlig vet jeg ikke. Men du skal vel ha bur til den uansettt regner jeg med, på natta ihvertfall. Kaniner er veldig sårbare for grevlinger. Min onkel og tante hadde to kaniner boendes inne i huset, på lik linje som hund eller katt
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Jeg hadde hund, katt, kanin, ilder, 2 rotter og en undulat på samme tid, og det var bare den første tiden et nytt dyr kom i hus de var interessante for de andre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Vi har en stor dvergkanin og stor katt. Kanina er i bur, og dersom jeg åpner burluka, så springer katten ut eller opp på vårt kjøkkenbord og gjemmer seg så fort han bare klarer Han har fått lærepenge gjennom kaninspark for flere år siden. Men katten er tøff i trynet så lenge kaninburet er lukket, altså Desse dyrene har levd i samme hus i langt over 3 år.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Hadde 2 katter og papegøye. Kattane hadde full respekt da papegøya tok seg ein tur ut av buret.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Vi har hatt katt og marsvin samtidig. Gikk helt ok det, måtte bare stramme opp pus et par ganger fordi han godt kunne tenkt seg en marsvinstek. Kunne ikke ha marsvinet gående fritt lengre da vi fikk pus, så løsningen for oss ble dessverre å omplassere marsvinet fordi det ikke lengre fikk være tilstekkelig ute. Ellers må jeg si at burdyr er noe herk. Altfor mye jobb med vask og rengjøring, sagflis og høy over alt. Hamster er ihvertfall kjedelige, de er bare våkne på natta og da støyer de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå