Gå til innhold

Hvor mye ammer dere med baby rundt 11 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg ammer en del fremdeles, rundt 4 ganger om dagen. Har nettopp begynt med litt MME, ellers har ikke dette vært nødvendig. Han har alltid vært særlig glad i puppen, og jeg fullammet til han var 7-8 mnd. Nå spiser han "vanlig". Han koser skikkelig med puppen, særlig om morgenen kan han suge i en halvtime...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er 10mnd og jeg ammer ca 4 ganger om dagen.

Skrevet

Samme her, han er snart 11 mnd og er puppegal. 4-5 ganger om dagen, frem til nylig ammet jeg han også om natta, men han har så og si avvendt seg selv, og etter det kan morgenamminga vare en halvtime og vel så det.

Skrevet

Her ammes det også hyppig... hmm.. hvordan reagerte han når du begynte

med mme? Jeg har nemlig lurt på å bytte ut kveldspupp med en flaske mme.. :-) Ammer forresten rundt fem ganger om dagen og 1-2 ganger om natten.

Skrevet

Lillemor er straks 10 mnd og vi ammer 3-4 ganger om dagen. Ingenting om natta. Men merker at hun blir fort ferdig å die for tiden, hun blir nok mindre og mindre interessert i puppen...

Gjest stårma
Skrevet

Lillegull her er 10mnd. Vi ammer bare morgen og kveld. Han har egentlig valgt det selv, er ikke interessert i puppen på dagtid så jeg har sluttet å tilby den til han, alt annet er mer spennende. HS sa at det var ok. Han var en skikkelig puppegutt før.

Skrevet

Her ammes det også hyppig... hmm.. hvordan reagerte han når du begynte

med mme? Jeg har nemlig lurt på å bytte ut kveldspupp med en flaske mme.. :-) Ammer forresten rundt fem ganger om dagen og 1-2 ganger om natten.

Han merker nok at det ikke er like fullt i puppen lenger, så han synes det er kjempegodt med flaske også. Tar gjerne begge deler! :-)

Skrevet

Min er 11 mnd og jeg ammer 5 ganger hvor han spiser godt fra brystet og noen ganger til hvor han tar seg en liten sup;9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...