Gå til innhold

6cm åpning, dårlige rier siden fredag...noen,råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og gråter mine modige tårer.. Jeg har hatt uregelmessige rier siden fredag (dvs varierende vonde og fra 4-20 min) 6cm åpning men föler födselen står helt i stampe...på sykehuset kunne de ikke ta vannet for riene var for uregelmessige,og kunne ikke gjöre annet en å strippe meg en gang til...begynner å bli så sliten nå, vet ikke hva jeg skal gjöre:(:( noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff kjære vene stakkars deg. hvorfor kan de ikke sette drypp så riene blir sterkere og da kanskje det vil hjelpe å ta vannet. jeg syntes når du har 6 cm åpning så er du jo i fødsel. hos meg tok de vannet v 6 cm og da ble det fortgang. jeg hadde plutselig 9 cm på en kort stund.

høres rart ut?? er du på sykehuset? eller hjemme?

Skrevet

du må forlange å få epidural og bli satt på drypp ! Dette høres veldig likt ut min fødsel.... Du må få hvile, spør om de har akupunkturtilbud... kanskje du får sove litt, og så kan de sette riene i gang på drypp når du har hvilt litt.

Lykke til !!!

Skrevet

Jeg har blitt sendt hjem igjen:( jm ville ta vannet men fikk ikke lov av legen siden riene var så upålitlige... fikk akupunktur,klyster og stripping, men for så å bli sendt hjem.. Snakk om psykisk påkjenning! Föler vonde rier er bedre enn dette...

Skrevet

Syntes også dette hørtes veldig rart ut!! De sender vel ikke hjem noen med 6 cm åpning??? Ville jo da tro at de satte riestimulerende drypp for å få litt fortgang i sakene. Hvis vannet går når du er hjemme, så kan jo dette plutselig gå veldig fort! Har lest i fødselsbøkene at det kan hjelpe på å gå, for da får du tyngdepunktet nedover.

Lykke til!

Skrevet

Uff, høres ut som du har det sånn som jeg hadde det for noen dager siden:( Jeg gikk med sånne rier fra natt til tirsdag til fredag da de bestemte seg for å ta vannet. Synes det er helt utrolig at de bare sender deg hjem igjen når du har 6 cm åpning! Jeg hadde 1 cm da de tok vannet mitt! Mulig de var litt raskere ute med meg siden jeg har hatt keisersnitt før og da skal man være litt forsiktig med livmoren, men likevel! Håper virkelig du slipper å gå sånn veldig mye lenger, man trenger litt krefter til når fødselen virkelig setter i gang også! Masse lykke til!

Skrevet

Takk:)ja, vi syns det var rart,for det er en time til sykehuset å kjöre,så vi har reist til svigermor ("bare 25min fra). Viss ikke noe har skjedd för i morgen må jeg vel kunne kreve at de gjör noe?? Da har jeg gått i 4dager med rier, blir ikke mye sövn av sånt...

Skrevet

Jeg sleit med nr. 3 å få effekt på riene og regelmessighet. Tok med mannen på en heavy gåtur opp en bratt skråning. Da jeg kom ned skal jeg love deg riene tok seg opp. Vi dro på sykehuset og 3 timer senere hadde vi barnet i armene våre :-))) å legge seg ned og vente hjelper veldig lite...

Skrevet

Gåturen tok ikkemere enn 20-25 min. Men bodde rett ved oppoverbakken.

Skrevet

Stakkars deg! Dette høres veldig rart ut. Lykke til videre med fødselen. Det må vel nærme seg, kan jo ikke gå sånn særlig lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...