HeltAnonym Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Noen som har lyst å dele sine oppskrifter på pastasalat?
Sjokoladebanan Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 jeg lager min veldig enkel. Isbergsalat/kinakål med tomater, paprika agurk, evt mais og annanas. Kokte pastaskruer og fetasnack med solmodne tomater der jeg har oppi marinaden (oljen) som fetaosten ligger oppi. Det setter veldig god smak på selve salaten. Ikke spesielt spennende, men veldig enkelt og godt.
Ulldott Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Pasta skruer eller rør Kylling, fileer eller ferdig grillet i biter Paprika Rødløk Mais Små tomater Aioli (bruker ofte den fra boks når jeg ikke gidder lage selv. bland aiolien i salaten. Severes med hvitløksbagett.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Denne er skikkelig god, men litt fetende ( men kanskje ikke ifølge lavkarbofolk;) Du koker opp masse pastaskruer. Imens pastaen koker hakker du opp gul paprika og purreløk og evt cherrytomater. Så tilfører du en boks bogskinke, eller ferdig opphakket skinke. Deretter blandet en boks rømme og en halv pose majones inn i dette. Krydre med hvitløkspepper. Er supergodt:)
HeltAnonym Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2012 Mange gode oppskrifter som skal testes Tusen takk!
*Yuna* Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Grillet kylling Ruccola Fullkornsmakaroni Isberg Fetaost Granateple
Gjest mphs Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Har ikke bare en, men denne spiste vi akkurat nå til Middag/kvelds: Pastarør Stekt kylling i terninger med salt og pepper Isbergsalat Baby spinat Mango Vannmelon Paprika Fetaost Plommetomater Blandet en pose dressing med 3 ss vann og 3 ss olje og hadde over. God og mett nå
*Yuna* Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 En til Kyllingfilet Mais Rødløk Fullkornspasta Ruccola Lag en blanding av et rømmebeger og litt majones, tilsett en pose tacokrydder og bland alt sammen. Veldig godt
HeltAnonym Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #10 Skrevet 27. mai 2012 ÅÅ nÅ fikk jeg lyst Å lage pastasalat i kveld, synd butikkene er stengt til tirsdag Tusen takk for alle oppskrifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå