R0zaku Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Har tatt 5 bleier på to timer nå. Fullammer. Er dette normalt? Virker ikke som han har vondt. Bæsjen er veldig løs
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Nyfødte har veldig løs bæsj, det er helt normalt. Og det kan kanskje virke mye, men det gjør gjerne det når det er så løst. Det meste er normalt når det gjelder avføring hos babyer som fullammes, enten de bæsjer mange ganger om dagen eller bare en gang i uka.
☆☆☆ Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Vår baby ble ikke bytta på ved hver bæsjing første ukene, gav mer mening å bytte ved jevne mellomrom. Nå som hun er 10 uker er det ikke hver dag en gang, vært sånn noen uker nå.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Da første ungen var baby gikk det ca. 3 mnd før jeg skiftet en bleie det ikke var bæsj i. Var sikkert 12 bæsje bleier i døgnet.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Gratulerer med baby! Her er lille to uker og bæsjer også flere ganger i timen. Etter at han hadde kvittet seg med beken og bæsjen ble gul, har vi valgt å skifte med jevne mellomrom fremfor ved hver bæsjeepisode, ellers får vi ikke gjort annet enn å skifte bleie. Må passe på at huden tåler det selvsagt, men her har det gått supert. Første uka bæsjet han som regel når han våknet, og på slutten av puppen. Ble skiftet på og våknet av det, ville ha mer pupp, bæsjet på slutten av puppingen og sånn holdt vi det gående... Måtte til slutt bare kapitulere og legge bæsjungen i soveboksen sin Vi får trøste oss med at det er bedre med bæsjebleier enn med hylende kolikkbaby som ikke får noe ut...
Todii Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Bare å bli vant til det Her kunne jeg skifte bleie og ta han ned fra stellebordet, tror du ikke det braket i bleia og jeg måtte skifte på nytt. Slitsomt, men det blir bedre
R0zaku Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 27. mai 2012 Takk for svar. Jeg var redd han hadde fått diare eller at det skulle være noe farlig. Med førstemann var det helt motsatt ..
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Jeg skiftet opptil 16 bæsjebleier i døgnet på tredjemann. Han fikk dessverre lett sår hud, så jeg måtte passe på. Skjer dette med babyen din, må du bruke Inotyol. Ingen over, ingen ved siden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå