Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Fornøyd med tanke på hvor lite den koster?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Har ikke spesielt trua på den jeg, men mulig den er ok? Har prøvd andre "billige" maskiner og de fungerer ikke når det kommer til dongeri og å sy andre tykkere stoffer, eller flere enn to lag. Har investert i en mer solid og dyrere maskin selv.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Pris og sånn? http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40208970/ Skal bare ha den til enkle reprasjoner på klærne til ungene og kanskje legge opp noen gardiner en eller annen gang. å lære meg å si hele antrekk får vente noen år....
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Oj, det var billig! Jeg har en defekt maskin som tross alt heller ikke (når den virker) gjør mer avanserte ting enn det du nevner, så inntil jeg gidder betale for rep kan jeg faktisk kjøpe meg en sånn, og så kan ungen få den når jeg ikke trenger den mer! Takk for tips!
It's all about me Skrevet 27. mai 2012 #9 Skrevet 27. mai 2012 Oj, det var billig! Jeg har en defekt maskin som tross alt heller ikke (når den virker) gjør mer avanserte ting enn det du nevner, så inntil jeg gidder betale for rep kan jeg faktisk kjøpe meg en sånn, og så kan ungen få den når jeg ikke trenger den mer! Takk for tips! Jeg er også veldig nysgjerrig på denne maskinen. Så da kjøper du den på tirsdag, tester den ut i løpet av dagen og avlegger rapport her på kvelden. Greit? Supert, da har vi en avtale
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå