Gå til innhold

Erfaring med symaskinen til IKEA?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd med tanke på hvor lite den koster?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på!

Skrevet

Har ikke spesielt trua på den jeg, men mulig den er ok? Har prøvd andre "billige" maskiner og de fungerer ikke når det kommer til dongeri og å sy andre tykkere stoffer, eller flere enn to lag. Har investert i en mer solid og dyrere maskin selv.

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, det var billig! Jeg har en defekt maskin som tross alt heller ikke (når den virker) gjør mer avanserte ting enn det du nevner, så inntil jeg gidder betale for rep kan jeg faktisk kjøpe meg en sånn, og så kan ungen få den når jeg ikke trenger den mer! Takk for tips!

Skrevet

Oj, det var billig! Jeg har en defekt maskin som tross alt heller ikke (når den virker) gjør mer avanserte ting enn det du nevner, så inntil jeg gidder betale for rep kan jeg faktisk kjøpe meg en sånn, og så kan ungen få den når jeg ikke trenger den mer! Takk for tips!

 

Jeg er også veldig nysgjerrig på denne maskinen.

Så da kjøper du den på tirsdag, tester den ut i løpet av dagen og avlegger rapport her på kvelden.

Greit?

Supert, da har vi en avtale :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...