Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 8-åringen trente fotball 6 timer i Oslo i går (0900-1500). Det var glovarmt ute, men han hadde med tre flasker vann som hadde ligget i fryseren og tinte gradvis opp til iskaldt drikkevann, klut som han dynket i vann og la over hodet/ansikt, lyst tøy. Etter treningen dro vi rett og badet for å avkjøle ham. Han drakk farris og spiste litt potetgull for å regulere saltballansen. Hjemme (etter en time i bil uten aircondition i 27 varmegrader) ble det mer bading og kos i sola i hagen. Soverommet var glovarmt, selv om vinduet hadde stått på vidt gap hele dagen. Da han la seg lot jeg vinduet fortsatt stå vidåpent med gardinene trukket fra for å bedre luftsirkulasjonen i rommet. Han lå i bare trusa oppå dyna. Klokken to på natten vekket han meg fordi han hadde kastet opp. Jeg dusjet ham og skiftet på senga. Lot fortsatt vinduet stå åpent, men trakk for gardinene siden rommet er østvendt og jeg ikke ville ha sola rett inn tidlig på morgenen. Det var kjølig og godt på rommet da, ca 17-18 grader vil jeg tro. Klokken seks kastet han opp på nytt. Formen virket bra, han klaget ikke over vondt i magen, var saklig og virket normal. Vi kjenner ingen som har omgangssyke nå, og han har heller ikke spist noe suspekt. Han ligger fortsatt og sover nå. Kan det være heteslag som setter inn så sent? Eller er det mer sannsynlig med omgangssyke eller matforgiftning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå