£adybird Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hei, Jeg var på jobbintervju på mandag. De sa de skulle gi tilbakemelding på torsdag eller fredag. Jeg hørte ingenting. Det var de som kontaktet meg å ville ha meg inn på intervju, jeg hadde ikke søkt på stillingen... Man kan jo analysere hit og dit uten å vite noen ting som helst. Men jeg er ganske spent alikevel... Til og begynne med visste jeg ikke om jeg egentlig ville denne jobben. Men etter å ha vært å prata med de så kunne jeg jo tenke meg den. Det blir jo mye mer i lønn og mer ansvarsfulle oppgaver... Jeg må vel egentlig bare sitte her å vente på at de ringer meg...
Studine mevik Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Hvis de ikke ringer i løpet av formiddagen på tirsdag så kan du godt ringe dem og høre med dem. Det viser bare at du er interessert i stillingen. Jeg ville ikke ringt idag som det er søndag og pinse
Sanchin Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Hei, Jeg var på jobbintervju på mandag. De sa de skulle gi tilbakemelding på torsdag eller fredag. Jeg hørte ingenting. Det var de som kontaktet meg å ville ha meg inn på intervju, jeg hadde ikke søkt på stillingen... Man kan jo analysere hit og dit uten å vite noen ting som helst. Men jeg er ganske spent alikevel... Til og begynne med visste jeg ikke om jeg egentlig ville denne jobben. Men etter å ha vært å prata med de så kunne jeg jo tenke meg den. Det blir jo mye mer i lønn og mer ansvarsfulle oppgaver... Jeg må vel egentlig bare sitte her å vente på at de ringer meg... Enig med hun over her, ring og spør i morgen. Vent gjerne noen timer så de evt rekker å ringe deg først Var i en lignende situasjon for noen år siden, de skulle ansette 3 stk totalt til 2 ulike kontorer/byer. De sa jeg burde være fornøyd med innsatsen på intervjuet, virket fornøyde og alt var greit så langt. Fikk beskjed om at de kom til å kalle inn til runde 2 med intervjuer uken etter. Da jeg ikke hørte noe uken etter antok jeg at jeg ikke var med videre, var kjempeskuffet 4 uker etter intervju lå det et jobbtilbud fra det første firmaet i postkassen....antakeligvis hadde de ikke tenkt til å kjøre 2 intervju-runder for det kontorstedet jeg var mest interessert i. Da hadde jeg allerede innstilt meg psykisk på at jeg ikke fikk jobben, sjekket markedet for lignende jobber, søkt og kommet på intervju samt fått jobbtilbud på et annet sted. Så jeg satt faktisk med 2 tilbud samtidig. Enden på visa var at jeg sa ja til jobbtilbudet fra firma nr 2, selv om firma nr 1 hadde vært drømmefirma/jobb frem til intervju og frem til jeg trodde jeg fikk "avslag"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå