Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Hjelper det ikke spille på sex og lure smil for å bli ansett som talentfull. Nr 1, 2 og 3 på lista hadde ingen sex-spill eller fokus på kropp, kun show og sang. Vinneren var tildekket med vid bukse for eksempel. Så det folk har diskutert her om at i dagens underholdningsverden er man NØDT til å spille på sex som Tone Damli og diverse, er helt feil. Flust av norske artister med talent, bra stemme som er gode komponister i tillegg, som overhode ikke har behov å spille på sex: Gabrielle, Susanne SundfØr, Christine Gulbrandsen, Helene BØksle og så videre. Internasjonalt kan man nevne Susanne Boyle, Adele +++. Og btw, nei, jeg er IKKE misunnelig på Tone, Britney eller andre.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Litt moro at det faktisk ikke går på sex ja! Selv om media spiller veldig på det, haha! Jeg tror det kan gå andre veien også - overdose. Men nå vant vel ikke Tooji den norske finalen fordi han var så hot, det var vel melodien i dette tilfellet. Altså pen gutt, men likevel.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Litt moro at det faktisk ikke går på sex ja! Selv om media spiller veldig på det, haha! Jeg tror det kan gå andre veien også - overdose. Men nå vant vel ikke Tooji den norske finalen fordi han var så hot, det var vel melodien i dette tilfellet. Altså pen gutt, men likevel. Tror nok noe av seieren tilskrives at han er "hot", ung og har eksotisk utseende. Jeg siktet mer til dem som skriver at jenter som Tone, Sandra og andre Må spille på sex fordi man ikke kommer seg opp og frem på annen måte i underholdningsbransjen.
Nille 76 Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Litt moro at det faktisk ikke går på sex ja! Selv om media spiller veldig på det, haha! Jeg tror det kan gå andre veien også - overdose. Men nå vant vel ikke Tooji den norske finalen fordi han var så hot, det var vel melodien i dette tilfellet. Altså pen gutt, men likevel. Tror nok noe av seieren tilskrives at han er "hot", ung og har eksotisk utseende. Jeg siktet mer til dem som skriver at jenter som Tone, Sandra og andre Må spille på sex fordi man ikke kommer seg opp og frem på annen måte i underholdningsbransjen. Jenter som Tone, Sandra osv må nok spille på sex for å komme fram. Folk med virkelig talent trenger ikke det.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Nille76 sier det veldig fint. Når man ikke eier talent, må man fort ty til andre ting for å holde seg poppis.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Nemlig Anonymous poster hash: dbb9f...50f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Nemlig Anonymous poster hash: dbb9f...50f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Nemlig Anonymous poster hash: dbb9f...50f
Hjertefru Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Hæ, MGP i går? Ikke fått med meg. Hvor så dere dette da?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Dette er jo fra 2012. Men det er helt sant det som blir sagt. Anonymous poster hash: d4b52...8b0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 Nå fikk ikke jeg med meg gårsdagens. Men man skal ikke glemme hva slags publikum mgp domineres av.... Da kommer man ikke langt om man spiller på sex rettet mot heterofile menn.... Anonymous poster hash: d4574...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå