Gå til innhold

barneskuespiller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min (6) har vært med på teaterundervisning en stund, og hun sier hun er veldig opptatt av å bli skuespiller, og hun skulle ønske at hun kunne være med på barne-tv, barnas supershow, teaterstykker vi ser osv. Hvor finner produksjonene disse barna? Er det et sted vi kan melde vår interesse, så hun får mulighet til å være med på noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun er veldig opptatt av å bli skuespiller, skulle det stå. (hun sier hun vil bli skuespiller) HI

Skrevet

Hvis du bor i Oslo eller Akershus er det mulig å melde sin interesse ved NRK. De har auditions innimellom til småproduksjoner og serier som Barnas supershow. Hvis dere ikke bor der, blir det tilfeldige lokale greier. Institusjonsteatre trenger innimellom barn, disse rekrutteres ofte fra lokaleteaterlag. Hva med å begynne i barneteater? Det er første trinn, tenker jeg.

Hilsen regissør.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men du kan jo kontakte castingbyråer i en storby i nærheten. Så kan de hjelpe dere videre. :)

Så kan du jo sjekke ut om det finnes noen lokale teaterforeninger som hun kunne vært med i. Nå har de kanskje pause, men starter nok opp igjen til høsten. Har dere kulturskole i nærheten, så kan du jo kontakte dem, kanskje de kan hjelpe på veien.

Skrevet

Registrer deg i wanabe basen de sender ut mailer om når det er audition. (søk på google, jeg er litt usikker på hvordan wanabe skrives).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...