Gå til innhold

Helvetes f......

Anbefalte innlegg

Gjest sandyBay1
Skrevet

itte!!!!

Fikk tilbake mensen i går, KUN 10 uker etter fødsel da eller??? Og ammer som bare det :)

Men snakk om å blø a? Rene blodbadet og null tabletter (cyklokapron) liggende for å minske dritten.

Noen som har andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha huff, det fikk jeg også sist! Var såvidt ferdig med renselsen... Husker jeg var så sinnsykt skuffet!

Håper jeg slipper unna litt lenger denne gangen!

Skrevet

Fikk den etter 7 uker. Rant som fan her og.

Ville heller la det plaske ut. God renselse.

Gjest sandyBay1
Skrevet

Blødde tom uke 6 og nå liksom. Er bare ikke mulig!!! Blir å dra til Sverige og hamstre der, så jeg har til apotek er åpent igjen her. :)

Skrevet

Tror det er vanlig at mensblødningen er stor første gangen etter fødsel. Det rant godt fra meg også. Var ferdig med renselsen etter 4 uker og 8 uker etter fødsel kom mensen :P

Skrevet

Jeg fikk den igjen 7 og 5 uker etter fødsel med mine.. Utrolig kjedelig, men er jo greit at ting fungerer som de skal. :P

Skrevet

Jeg fikk mensen 7-8 uker etter fødsel, og den var kortere og mindre enn hva jeg var vant til.

men.... Glad den kom tilbake slik at syklusen kom på stell :) :)

Skrevet

HÆ?

Mensen så tidlig etter fødsel? Jeg fikk ikke mensen før ungen var 10 mnd gammel... Legen sa at det var helt normalt, men det kan det jo ikke vÆre :P

Skrevet

Det er renselsen som har begynt, da er det vanlig at man blør og..trodde alle visste det?

Skrevet

7 uker- 10 mnd. Begge deler er normalt.

Jeg fikk den igjen 3 mnd etter fødsel begge ganger.

Skrevet

Det er renselsen som har begynt, da er det vanlig at man blør og..trodde alle visste det?

:)

Renselsen er det man har rett etter fødsel og opp til 8 uker etter den.

Mensen er noe annet.

Trodde alle viste det :)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Har 3 unger fra før og vet hva renselse & mens er. Men aldri fått mensen sååå tidlig tilbake :(

Er noe herk å få det så tidlig!! Men på den positive siden, så slipper jeg i syden neste fredag (forhåpentligvis)

Skrevet

Oij.....det var tidlig ja. Jeg fikk ikke tilbake mensen før vesla var 1år og jeg sluttet å amme :) :)

Skrevet

er det bivirnkninger på cycklokapron? er de effektive??

Gjest sandyBay1
Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bivirkninger på de pillene, men vet at noen kan bli kvalme og magevondt. Effekten er heldigvis så liten at mini ikke får noe nevneverdig gjennom melka :D

Ja de funker de. Har alltid hatt riklige blødninger, men denne gangen får 1. premien :/

Skrevet

itte!!!!

Fikk tilbake mensen i går, KUN 10 uker etter fødsel da eller??? Og ammer som bare det smile.png

Men snakk om å blø a? Rene blodbadet og null tabletter (cyklokapron) liggende for å minske dritten.

Noen som har andre tips?

Første fikk jeg ikke mensen tilbake, hadde renselse i 5 uker så en mnd tid etter det fikk jeg mistanke tok test og oppdaget jeg var gravid. Hadde hatt sex en gang og brukte da kondom flott.....

Så mine kom tett kan man si.

Nummer to hadde jeg renselse i ca 5 uker 1 uke opphold og så fikk jeg mensen.Med enorme smerter noe jeg har hatt hver gang siden flott. (minste er nå 4 år) Jeg var noe misunnelig på min søster som gikk et år før hun fikk tilbake mensen etter begge sine svangerskap.

Og ja jeg fullammet begge mine

Skrevet

Pass språkbruken unge dame! DIB damene tåler ikke å lese slikt! ;p

(Måtte bare etter at jeg fikk masse pepper for å ha skrevet jævlig og pokker i en tråd jeg startet ;) Det ble etterhvert hele samtaleemne på tråden) ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Første menstruasjonen er så vidt jeg har forstått veldig kraftig. Her fikk jeg den igjen 3 uker etter storebror ble født og 5 uker etter lillesøster ble født.. Begge er flaskebarn da, del ammet storebror i 2 uker, lillesøster del ammet jeg i 3 uker.

Kan sikkert spille inn at jeg til tider har dobbel eggløsning/to eggløsninger pr syklus, ikke vet jeg, men mensen har vært tidlig tilbake hvertfall... For et herk :-p hehe

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

6 uker etter fødsel fikk jeg igjen mensen, og hadde en regelmessig 28-dagers syklus i 15 måneder før jeg var på tjukken igjen :P

Gjest sandyBay1
Skrevet

Pass språkbruken unge dame! DIB damene tåler ikke å lese slikt! ;p

(Måtte bare etter at jeg fikk masse pepper for å ha skrevet jævlig og pokker i en tråd jeg startet wink.png Det ble etterhvert hele samtaleemne på tråden) wink.png

He he flaks jeg er gammal nok til å ta igjen :D

Skrevet

Jeg fikk mensen etter 3 uker. Amma fortsatt så slutt å klag :P

Skrevet

:)

Renselsen er det man har rett etter fødsel og opp til 8 uker etter den.

Mensen er noe annet.

Trodde alle viste det :)

Vet du, jeg må bare legge meg langflat her! Jeg trodde det stod 10 DAGER, ikke uker ;) Jeg fikk forresten mensen etter 6 uker..surt..menmen :)

Skrevet

Jøss, jeg tror jeg fikk tilbake mensen ganske fort også ja, har aldri tenkt over at det er vanlig å gå så lenge uten uten at man er gravid ;)

Gjest sandyBay1
Skrevet

Tilgitt :P

He he men skulle ønske jeg var som bikkja. 2 x i året :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...