Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. mai 2012 #1 Skrevet 27. mai 2012 Jeg suger visst i googling, for jeg finner ikke helt ut av dette jeg. Men altså, noen som vet når det er flo og når det er fjære i Bergen i dag? Evt nord for Bergen, men det er vel mye det samme i hele området? Vet det står bakpå BT, men vi har ikke papirutgaven. Fant noe, og der så det ut som om det var full fjære rundt kl 9.30, kan det stemme?
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. mai 2012 #2 Skrevet 27. mai 2012 Det er full fjære kø. 09.38 og full flo kl. 16.07 Språk vannstand.no
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 27. mai 2012 Takk for svar Da tolket jeg tallene jeg fant riktig likevel. Så at det stod lite cm da og mye kl 16, men var usikker på om det var dette det betydde. Da tenker jeg vi bader tidlig i dag mens det fortsatt er en del fjære.
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 De tallene er centimeter over eller under normal vannstand, altså 35 cm under normal vannstand ved fjære og 117 cm over normal vannstand ved flo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå