Gå til innhold

Tannverk!!!

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva gjør man når man har tannverk og det ikke finnes tannlegevakt her vi bor? Mannen min holder på å bli gal av smerte, men jeg vet ikke hvor vi skal henvende oss. Legevakten?

Hva syns tannleger om å få telefon privat midt i Pinsen?

Han har aldri hatt hull og er til kontroll ved en offentlig tannklinikk annenhvert år, så han har ikke noe nært kjennskap til tannlegen sin heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboren min var på legevakten å hentet smertestillende til meg da jeg fikk tannverk en lørdag og da klarte jeg å holde ut til jeg fikk time hos min tannlege på mandagen.

Skrevet

Jeg hadde det slik en gang, og jeg gikk til legevakt. Måtte ha noe sterk smertestillende :)

Med mindre det finnes tannlegevakt.

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Alle kommuner skal ha en tannlege på vakt til enhve tid. Dvs tannlegen kan befinne seg i nabokommunen, men da kan du også benytte deg av den. Var på hytta midt i Finnskogen en påske, og måtte da reise flere mio til Flisa fordi det var tannlegen der som hadde vakt den dagen. Så sjekk hjemmesiden til kommunen din eller hør med legevakten om de vet hvem som har vakt.

Jeg hadde heller kjørt et stykke, fordi tannverk et noe så fryktelig vondt. Og jeg har hatt altfor mye av det.

God bedring!

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Alle kommuner skal ha en tannlege på vakt til enhve tid. Dvs tannlegen kan befinne seg i nabokommunen, men da kan du også benytte deg av den. Var på hytta midt i Finnskogen en påske, og måtte da reise flere mio til Flisa fordi det var tannlegen der som hadde vakt den dagen. Så sjekk hjemmesiden til kommunen din eller hør med legevakten om de vet hvem som har vakt.

Jeg hadde heller kjørt et stykke, fordi tannverk et noe så fryktelig vondt. Og jeg har hatt altfor mye av det.

God bedring!

Mentr selvsagt ikke hele døgnet, men de skal ha noen timer åpent på søndager og røde dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...