Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Kjenner det koker nå. Har hatt den flotte dagen, middag og spa. (Nei ikke han som har spandert) Kommer hjem ganske sent og legger oss rundt halv ett. Da er jeg ganske sliten og magen min som tåler dårlig kjøtt som er dårlig stekt er i litt opprør. Mannen kommer snokende bort i håp om litt oppmerksomhet og jeg svarer: ikke nå, jeg er ganske så trøtt og magen min er i opprør etter maten vi spiste. Han blir da pottesur og det som fikk det til å tippe over var at jeg sjekket en melding på FB ang et tidspunkt jeg ventet tilbakemelding på fra noen venninner om en dag vi skulle møtes. Ville sjekke det før jeg la meg siden vi har blitt enige om å ikke dra frem pc om morgenen pga barna. Jo takk skal han faen meg ha for å ødelegge det som egentlig var en flott dag ved å spy ut dritt fordi jeg ikke kastet meg rundt for å ha sex i kveld. Ellers takk, men sex med oppblåst irritert magë finner jëg liten glede i.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Hehe! Les artikkelen og bare aksepter at menn er rare på mange vis. Du har neppe et unikum av den mannlige rasen, på lik linje med mange av oss damer;) http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article762008.ece Forstår din frustrasjon og muligens din litt dårlige samvittighet(som du ikke burde ha).. Klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Hehe! Les artikkelen og bare aksepter at menn er rare på mange vis. Du har neppe et unikum av den mannlige rasen, på lik linje med mange av oss damer;) http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article762008.ece Forstår din frustrasjon og muligens din litt dårlige samvittighet(som du ikke burde ha).. Klem til deg! Hehe. Kan ikke være greit for mennene heller da. Her står det at det eneste som teller er klitorisstimulering, og at det måtte en mann til for å tro at en kvinne kunne få nytelse gjennom indre stimulering av vagina. For en uke siden kunne jeg lese nøyaktig det motsatte i Magasinet: Bare en mann kunne komme opp med noe så dumt som at indre stimulering av vagina ikke gav orgasme. De dumme mennene trodde det bare var klitoris som telte...
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Er ganske lei av generalisering som i artikkelen: "menn trenger mer sex og mer variasjon og kvinner trenger mindre sex og kan klare seg med mindre variasjon". Javel, her i gården har vi sex en gang annenhver måned fordi mannen ikke vil mer. Samtidig som jeg aldri har fått orgasme med en mann (klarer fint å få det på egen hånd); selv om jeg har hintet, forklart og "veiledet" hvordan jeg liker det.
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Det med den Facebook-meldingen skjønte jeg ikke ett ord av. Når det er sagt, så må nesten partner i forholdet (uansett mann eller kvinne) godta et nei uten å bli sur Det er lov å være trøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå