Gå til innhold

Herregud...jeg var på stranda med barna mine idag...og

Anbefalte innlegg

Skrevet

..jeg gjorde alt "riktig". Smurte barna mine rikelig med faktor 30 før vi dro hjemmefra. Smurte de enda en gang etter et par timer på stranda. I tillegg tok jeg på de to yngste en t-skjorte midt på dagen hvorav også yngste 1 år, hadde uv-drakt og solhatt mesteparten av dagen...MEN...jeg glemte meg selv!!! Jeg glemte solkrem på meg og nå ser jeg ut som en RøD tomat...en overmoden sådan.

Herregud, så vondt jeg har på armene. Hadde på meg en singlet hele dagen...ser ut som jeg går rundt i singlet ennå....med blodrøde armer...Huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...man ofrer seg virkelig for barna. Du har hvertfall sørget for at de ikke er brente. Sånn er det å være mamma, man gir alt og glemmer å ta vare på seg selv midt oppi det hele. Been there, done that. Lykke til. Smør masse afterlotion på deg i dagene som kommer.

Skrevet

Hehe, ganske typisk! Har gjort det opptil flere ganger selv! Håper det verste har gitt seg til i morgem:)

Skrevet

Helt typisk det der:-) Har gjordt det selv en del ganger,men tilslutt lærer man;-)

Skrevet

Hehe, samme her! Skal ikke le da, men hele hjernen er i en barneboble, å da glemmer man seg selv :P

Skrevet

Gjorde det samme her om dagen, fortsatt rød....... :P

Skrevet

Håper du har Aloevera eller Midison i hus. Det hjelper godt. Er fort gjort!

Skrevet

Me too!! Heldigvis er det kun på ene siden, for ble sittende skjevt mot solen for å følge med på barna i vannet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...