Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 ..jeg gjorde alt "riktig". Smurte barna mine rikelig med faktor 30 før vi dro hjemmefra. Smurte de enda en gang etter et par timer på stranda. I tillegg tok jeg på de to yngste en t-skjorte midt på dagen hvorav også yngste 1 år, hadde uv-drakt og solhatt mesteparten av dagen...MEN...jeg glemte meg selv!!! Jeg glemte solkrem på meg og nå ser jeg ut som en RøD tomat...en overmoden sådan. Herregud, så vondt jeg har på armene. Hadde på meg en singlet hele dagen...ser ut som jeg går rundt i singlet ennå....med blodrøde armer...Huff...
Willy Wonka Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 hehe...man ofrer seg virkelig for barna. Du har hvertfall sørget for at de ikke er brente. Sånn er det å være mamma, man gir alt og glemmer å ta vare på seg selv midt oppi det hele. Been there, done that. Lykke til. Smør masse afterlotion på deg i dagene som kommer.
Tyra79 Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Hehe, ganske typisk! Har gjort det opptil flere ganger selv! Håper det verste har gitt seg til i morgem:)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Helt typisk det der:-) Har gjordt det selv en del ganger,men tilslutt lærer man;-)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Hehe, samme her! Skal ikke le da, men hele hjernen er i en barneboble, å da glemmer man seg selv
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Gjorde det samme her om dagen, fortsatt rød.......
Førstemann Skrevet 27. mai 2012 #7 Skrevet 27. mai 2012 Håper du har Aloevera eller Midison i hus. Det hjelper godt. Er fort gjort!
Lettie Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Me too!! Heldigvis er det kun på ene siden, for ble sittende skjevt mot solen for å følge med på barna i vannet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå