MillaMed2 Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter. Rockering funker på magen!
SnekkerPelle Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Du er sikkert deilig. Slapp av og nyt livet
verdens heldigste mamma Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Spis mindre og tren mer, det er (dessverre og heldigvis) så enkelt :-) Begynn å løpe, det er super trening som ikke koster noe mer enn et par gode sko. Og så starter treningen idet du går ut døren hjemme. Om du ikke orker å løpe, begynn med å gå raskt, og øke tempo etterhvert. Lykke til!
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter. Rockering funker på magen! Man skal vel IKKE rocke når man er gravid? Det fikk jeg beskjed om
Major HotLips Houlihan Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter. Rockering funker på magen! Man skal vel IKKE rocke når man er gravid? Det fikk jeg beskjed om Det står jo ikke at hun er gravid, bare ser gravid ut Rockering, knekkebrød og lange trimturer gjør susen, HI. Lykke til
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter. Rockering funker på magen! Man skal vel IKKE rocke når man er gravid? Det fikk jeg beskjed om Det står jo ikke at hun er gravid, bare ser gravid ut Rockering, knekkebrød og lange trimturer gjør susen, HI. Lykke til Uff, her ser du noen som ikke er så flink når det kommer til nettet da =/ Jeg trodde jeg var på barnimagen.no på 2.trimester jeg =/ Beklager så mye:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå