Gå til innhold

Huff,jeg er visst tjukkere enn det jeg trodde :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen :o Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen :o Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter.

Rockering funker på magen!

Skrevet

Du er sikkert deilig. Slapp av og nyt livet

Skrevet

Spis mindre og tren mer, det er (dessverre og heldigvis) så enkelt :-)

Begynn å løpe, det er super trening som ikke koster noe mer enn et par gode sko. Og så starter treningen idet du går ut døren hjemme.

Om du ikke orker å løpe, begynn med å gå raskt, og øke tempo etterhvert.

Lykke til!

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen ohmy.png Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter.

Man skal vel IKKE rocke når man er gravid? Det fikk jeg beskjed om

Skrevet

Vi var på stranda ikveld og tok noen flotte bilder. Alle bildene var fantastiske med unntak av de jeg var med på :-/ Har alltid slitt med stor rumpe,men nå er den gedigen ohmy.png Virkelig en toseter jeg bærer med meg :-( Og magen min var tidligere helt flat,nå stikker den ut og jeg ser gravid ut. Huff a meg,og vi som skal til syden på onsdag. Etter å ha sett bildene ikveld har det virkelig gått opp for meg at jeg må ta i et kraftig tak. Jeg ble veldig,veldig lei meg og nå trenger jeg gode tips om treningsmetode for å få bort fettet fra magen og rumpa. Jeg vil ikke melde meg inn på treningsenter.

Det står jo ikke at hun er gravid, bare ser gravid ut :)

Rockering, knekkebrød og lange trimturer gjør susen, HI. Lykke til :)

Skrevet

30 day shred og zumba er gøy

Gjest Mammantil2prinser
Skrevet

Det står jo ikke at hun er gravid, bare ser gravid ut :)

Rockering, knekkebrød og lange trimturer gjør susen, HI. Lykke til :)

Uff, her ser du noen som ikke er så flink når det kommer til nettet da =/ Jeg trodde jeg var på barnimagen.no på 2.trimester jeg =/ Beklager så mye:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...