Gå til innhold

Ja Ja sånn kan det gå .. :) :( Grand Prix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm --

tap og vinn med samme sinn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:( Trodde vi skulle få litt fler poeng. At russland ligge så høyt er rart.
Gjest Visten
Skrevet

Jeg syntes ikke vi hadde et særlig godt bidrag i år uansett, så helt OK for min del. Hadde aldri noen forhåpninger om at vi skulle plassere oss godt uansett ;)

Skrevet

Elendig sang fra Norge, så vel fortjent sisteplass.

Skrevet

Så deilig! Tenk å være så trygg på å slippe og arrangere! Uansett - dårlig sang.

Skrevet

Dårlig sang.. så var helt ok! Dessuten så liker jo Europa når vi har bidrag som er det de forbinder med norge, skikkelig grom norske ting, så dette funka jo ikke :P Helt ok det! Grattis til sverige!

Skrevet

Jeg synes det er morsomt, jeg. :P Bare synd vi ikke greide holde på nullen! ;)

Skrevet

Jeg synes Tooji var bra - i den norske finalen. Den stakk seg ut som et friskt pust blandt middelmådige bidrag. Men når jeg nå har hørt alle sangene i finalen, så la jeg merke til at den er ganske så anonym og kjedelig. Så jeg forstår egentlig at det gikk som det gikk.

Ingen GP elsker, men jeg må si øst-europa hadde mange bra bidrag i år. Første gangen jeg har tenkt det;)

Gratulerer til Sverige som hadde en fet sang! Vel unt seier!

Skrevet

Så deilig! Tenk å være så trygg på å slippe og arrangere! Uansett - dårlig sang.

Helt enig. Er veldig glad for at vi ikke vant. Hadde vi måtte arrangert dritten igjen, så hadde nok nrk lisensen øket enda mer.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Sangen var dårlig, fremføringen var middelmådig. Det var mange flere sanger som var enda dårligere, men jeg forstår ikke "eksperter" som i forkant av finalen spådde seier for Norge. Det holder ikke å være Dressmann-modell og vrikke litt på hoftene for å hevde seg i (som svenskene treffende kaller det) MELODI-festivalen.

Skrevet

I et land der Sandra Lyng Haugen og Tone Damli Aaberge blir ansett som musikk-ikoner på grunn av henholdsvis svæære pupper og "sexy rompe" som det skrives om i avisene og bladene opp og ned i mente, kan man egentlig ikke forvente annet. Når dommerne i The Voice etter "blind audition" blir overrasket over at sangerne de likte ikke var like pene som de trodde de var, så burde man kanskje opprette audiokonkurranser uten bilde. Når skal folk forstå at et pent utseende ikke bestandig er lik god fremføring og talent?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...