Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Har en gutt på en måned som i starten ville ha mat hver 2.-3. time, men som plutselig etter en ukes tid ville ha pupp hele tiden og han ble aldri fornøyd. Tenkte at jeg hadde for lite melk og til slutt prøvde jeg med tillegg, og da kunne han endelig sove litt. Nå ammer jeg først, og tillegg etterpå til hvert måltid og har en blid og fornøyd gutt. Men i dag prøvde jeg å legge han til puppen når jeg visste han var god og mett, for å sjekke om det virkelig var sult som gjorde at han ville ha puppen hele tiden, eller om han bare var sånn at han puppet hele tiden for kosen sin skyld. Han var fornøyd før jeg la han til, men etter at jeg hadde ammet en stund og prøvde å ta han vekk så ble han utrøstelig! Hvor lenge kommer det til å bli sånn? Kan jeg bare kutte ut tillegg og fullamme istedenfor, men være streng på at han ikke skal bruke puppen som kos? Hvordan vite går grensen mellom mat og kos går?
kaklemor Skrevet 27. mai 2012 #3 Skrevet 27. mai 2012 Når babyen henger fast på puppen så trenger babyen smokk Var sånn her
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #4 Skrevet 27. mai 2012 Det er like mange svar som det er babyer. Noen er aldri 24/7, mens andre holder å en stund. Han protesterer nok nå fordi han er vant til tillegget.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #5 Skrevet 27. mai 2012 Jeg lot aldri babyene henge i puppen hele tiden, lot det stort sett alltid gå ca 3 timer mellom ammingene. Trengte de noe mellom fikk de smokk. Alltid mye kos, nærhet og byssing, men smokk istedenfor pupp. Det venner de seg fort til.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2012 #6 Skrevet 27. mai 2012 Jeg lot aldri babyene henge i puppen hele tiden, lot det stort sett alltid gå ca 3 timer mellom ammingene. Trengte de noe mellom fikk de smokk. Alltid mye kos, nærhet og byssing, men smokk istedenfor pupp. Det venner de seg fort til. Hvor lenge ammet du om gangen da, og ga babyene tegn til at de var mette sånn at du var trygg på å vente 3 timer til neste gang? Smokk nekter han og ta. Har kjøpt inn mange forskjellige, og prøver og prøver på å få han til å sutte på de, men den spyttes fort ut. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå