Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Fikk utrolig vondt i magen.. nesten rie-lignende mageknip, ca. 10 minutter etter at jeg hadde spist en kebab. Gikk på do i flere omganger og tilslutt rant det ut av rumpa (beklager).. Nå tror jeg det er helt tomt, og jeg har ikke vondt i magen lenger. Har ikke vært kvallm.. Kan det ha vært kebaben som var dårlig? Vil man få vondt i magen så kort tid etter? og, ikke minst, det jeg bæsja ut, var det kebaben? Går det så fort?? Eller, er det mest sannsynlig at det skyldtes noe annet?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Dårlig kebabkjøtt eller sperm i kjøttet? Det siste er ikke uvanlig
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Og det er grunnen til at jeg ikke spiser kebab lenger. Ble dårlig 2 av 3 ganger, noen ganger akutt. Synd for jeg synes det kan være godt.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Sperm i kjøttet?? Fra de som driver sjappa da eller?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Hvis det kun er kebab du reagerer på , så må det jo være noe med kebaben eller urenslig spisested. Reagerer du på annen mat, minner det du beskriver om matvareallergi.
AdrenaLine Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Sperm i sausen, ikke kjøttet, er en gammel vandrehistorie.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Hvis det kun er kebab du reagerer på , så må det jo være noe med kebaben eller urenslig spisested. Reagerer du på annen mat, minner det du beskriver om matvareallergi. Jeg har ingen matvareallergi, så jeg tenker at enten var det kroppen min som protesterte på kebaben eller så var det bare tilfeldig. Sønnen min kastet opp for noen dager siden, så det kan jo være noe omgangssyke-opplegg... men, det kom så plutselig og så intenst, rett etter jeg hadde spist kebab.. og ga seg med en gang jeg hadde tømt meg helt... ;-) Bare lurte på om noen har erfaring med dårlig mage på denne måten, og om dere vurderer det som sannsynlig at det var kebaben som var dårlig, eller om 20 minutter er altfor kort tid liksom... Hvis dere skjønte?.. Det er igrunn kjedelig hvis det er kebaben, for jeg er glad i kebab, og jeg bor på et lite sted, der det ikke er så store valgmuligheter i forhold til fastfood. Det er igrunn ingenting annet her, enn kebab og pizza, og pizza er jeg lei av for tiden... HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Sperm i sausen, ikke kjøttet, er en gammel vandrehistorie. æsj, men skulle ikke forundre meg (at det var sperm) . Jeg sluttet å spise kebab etter at jeg engang var vitne til at han som laget til kebaben, gikk å klødde seg inners i ræven , mens han drev å tilberedte maten..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #11 Skrevet 26. mai 2012 Sperm i sausen, ikke kjøttet, er en gammel vandrehistorie. æsj, men skulle ikke forundre meg (at det var sperm) . Jeg sluttet å spise kebab etter at jeg engang var vitne til at han som laget til kebaben, gikk å klødde seg inners i ræven , mens han drev å tilberedte maten.. Ingen grunn til at man skulle ha blitt dårlig av sperm.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 kanskje det ikke bare var sperm, kanskje kebablageren hadde tørket seg med lefsa før han rullet den.. Da kan magesjau bli resultatet
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 kanskje det ikke bare var sperm, kanskje kebablageren hadde tørket seg med lefsa før han rullet den.. Da kan magesjau bli resultatet Sant nok. Det samme dersom den som pakker kjøttet på Gilde ikke har vasket seg etter dobesøket og droppet hanskene.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 æsj, men skulle ikke forundre meg (at det var sperm). Seriøst? Du ville ikke bli forundret om det var sperm i kebabsausen?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Hva er galt med vanlig norsk, ren og trygg mat, forresten? Medfølelse for vondt i magen og dertil tømming, altså, men...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Hva er galt med vanlig norsk, ren og trygg mat, forresten? Medfølelse for vondt i magen og dertil tømming, altså, men... Ingenting i veien med norsk mat, men mange føler for å utvide sansene sine og spise litt andre matsorter enn norsk tradisjonsmat. Er ikke HI
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #18 Skrevet 26. mai 2012 Hva er galt med vanlig norsk, ren og trygg mat, forresten? Medfølelse for vondt i magen og dertil tømming, altså, men... Du holder deg unna pizza, taco, lasagne og sånn skummel unorsk mat da, skjønner jeg?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #19 Skrevet 26. mai 2012 Hva er galt med vanlig norsk, ren og trygg mat, forresten? Medfølelse for vondt i magen og dertil tømming, altså, men... Som salami med e-coli i?
Miss Dynamite Skrevet 27. mai 2012 #20 Skrevet 27. mai 2012 Nå har ikke jeg peil på hva som forårsaket dine smerter, men slike smerter har jeg etter hvert eneste måltid, uansett hva jeg spiser... Hver dag... Hittil i 6 år.... Det er vondt. Så alvorlig vondt.. Men hva det kommer av kan jeg ikke svare på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå