Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er sikker på at vi har et smokketroll her, for jeg kjøper nye smokker hver uke,men borte blir de!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Nei, vi har stålkontroll på smokkene, for jeg er så redd for å finne en smokk som egentlig er gammel og utslitt. Jeg bytter smokker hver 3-4 måned, og er egentlig livredd for kvelning pga gamle smokker som ryker..
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Har kjøpt så mange smokker og skjønner virkelig ikke hvor de blir av!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2012 Jeg er sikker på at smokketrollet drar fra småbarnshjem til småbarnshjem om natta og stjeler smokker
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 her forsvinner smokkene hele tiden og plutselig kommer hun med en som har vært savnet i noen dager (og som vi har stresset og omvendt hele huset for å finne Trur disse barna liker å se oss foreldre stresse rundt og lete etter smokken så de har nok ett gjemmested en plass i huset
Gjest Ninja girl Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Jaa, jeg har! smokketrollet kommer oftes på natten her, men tror også at det blir tiltrukket av sure barn. For hver gang poden er sur, så har smokketrollet vært her.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Sjekket alle sprekker, kriker og kroker? Da gutten var smokk unge (0-3 mnd) så fant vi smokken i sprekken mellom sprinkelsengen og madrassen, gjerne inntullet i lakene, i bunnen av vugga (har slik som henger fra taket, som vi har laget madrass til) osv osv.. Med jenta den lille stunden vi prøvde å få henne til å ta smokk, så forsvant en smokk, vi lette OVER ALT, og plutserlig lå den MIDT i vugga hennes når vi kom hjem (sikker på at det er "noen" i huset her.. type gjenferd noen)
verdens heldigste mamma Skrevet 27. mai 2012 #8 Skrevet 27. mai 2012 Ingen smokkebarn her i huset, men SOKKEtrollet sliter vi med. Kanskje det er det samme trollet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå