Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Jeg har blitt helt betatt og forelsket i en dame! Og jeg er 100% heterofil.....trodde jeg. Jeg drømmer om henne, tenker på henne, sjekker henne opp på nett og kjenner sommerfuglene i magen. Hun er bare helt fantastisk! Jeg får meg ikke til å tenke på henne sexuellt, men jeg hadde gitt mye for å ha en kosekveld med henne. Jeg er veldig guttejente, og hun er litt mannedame. Hun er mye eldre enn meg, og jeg kjenner henne ikke mye mer enn at vi har vekslet noen ord på treningsenteret (hun er trener) Jeg tror hun er skilt, fra en mann, men jeg tror kanskje hun bikker litt begge veier, eller så er hun bare helt naturlig maskulin. Går jo det og selvsagt. Jeg ble knust når jeg fikk høre at hun hadde vært/er gift med en mann. Herreguuud a! Dette er jo ikke meg i det heeeletatt! Jeg har aldri sett på jenter på denne måten! Og jeg har jo samboer og barn med han. Vi har det jo veldig turbulent om dagen, men det er jo ikke sånn kjempefarlig, bortsett fra at hver gang vi krangler, så tenker jeg på at jeg vil forlate han for henne. Jeg vet ikke hvor jeg vil med dette, men det er så føkka situasjon at jeg tror kanskje jeg trenger noen syn på dette? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg gå videre med dette? Jeg har ALDRI! Og da mener jeg ALDRI vært så forelsket noengang! Tilogmed ikke i min nåværende samboer gjennom 10 år!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Høres ut som en fin fantasi, men helt urealistisk - spesielt når du har barn... Ser du virkelig for deg at du skal være sammen med denne damen?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Jeg vet egentlig ikke hva jeg tenker....Har ikke tenkt så langt egentlig. Er det helt urealistisk?
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Kan jo være greit å vite hvor landet ligger før du gjør noe med det? En forelske er jo reell uavhengig av kjønn. Men kan jo være greit å sjekke om hun spiller på det andre laget eller ikke først;) og vil du virkelig forlate mannen din for dette?
Gråsonen Skrevet 26. mai 2012 #5 Skrevet 26. mai 2012 Forelskelse er flott og farlig :-) Forelskelse kan gi deg det beste og det værste på en gang, midt i mellom gjør den deg gal, helt klinisk bevist :-) (hehe) Urealistisk? Tja.. det kommer ann på hva denne damen føler om deg? En annen ting å tenke igjennom er om det er såpass viktig med denne forelskelsen at du ønsker å bryte opp familien? Er du forelska i mannen din? Elsker du han? Kanskje har du blitt forelsket i denne personen fordi deg og mannen din har det kjipt for tiden.. Det kan fort skje at man ser over gjerdet etter grønnere gress, får man et glimt går fantasien amokk og det grønne gresset blir til en oase med masse spennende og nye frukter. Samtidig, en kan aldri velge hvem en blir forelsket i. Jeg har selv vært dypt forelsket i en annen kvinne. Det ble med avstandsforelskelsen. Jeg omtaler meg selv som heterofil, men tror at forelskelse kan gå på tvers av kjønn uavhengig av legning. Det er mennesket man forelsker seg i, ikke alltid kjønnet. Som Darwin en gang sa: Hva vi omtaler som skjønnhet kan deles inn i to. Den objektive estetikken, og den seksuelle. Den objektive lar oss beundre i evigheter mens den seksuelle lar oss utforske i evigheter, slik at arven går videre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Ja, jeg burde nok kanskje sjekke hvor landet ligger. Jeg akter å la dette skli avgårde om det kan gjøres noe med. Om jeg kan leve lykkelig med en jeg er forelsket i, uavhengig av kjønn, kontra å gå igjennom et turbulent samboerskap, er ikke så vanskelig valg. Jeg føler jo allerede at jeg ville gått fra mannen min om ting hadde vært "åpent" for dette. Men jeg vet jo ikke hvordan jeg bør gå frem for å finne ut ting om denne damen. Kan jo ikke gå bort og spørre "Hei er du bifil og singel?" Da kan jeg bare avslutte treningsavtalen der og da
Gråsonen Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Hva sier magefølelsen deg da? Når du snakker med henne osv
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Wow, Gråsonen! Det var flotte ord. Jeg er dessverre ikke forelsket i min samboer lengre. Det er vel ganske lenge siden det var noe der. Lenge før jeg traff denne damen iallefall. Jeg er veldig glad i han, og jeg er nok sammen med han pga barna. Han er vill etter meg, men jeg klarer ikke, uansett hvor mye jeg prøver, å være forelsket eller elske han. Men som sagt, jeg er utrolig glad i han, og nyter å være sammen med han. Er ikke slik at jeg er sammen med han bare fordi jeg ikke har annet fore, men jeg finner ikke tilbake til de følelsene jeg hadde. Kan godt være all denne familieforøkelsen, og alt ansvaret som har kommet de siste åra, men men. Jeg prøver iallefall.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Det eneste problemet jeg ser her, er at du har samboer. Kjønn har lite med saken å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Magefølelsen stoler jeg ikke på nå som jeg er så oppslukt egentlig, men om jeg skulle hørt på den, så tror jeg kanskje hun flørter litt tilbake, men andre ganger så tror jeg ikke det alikevel... JEG BLIR HELT LOCO!!! Hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå