Gjest Kira med en av hver Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 .... lar dere hunden deres bade ute nå? Jeg har en hund som er kjempe glad i å bade, og det er jo en fin måte å kjøle seg ned på. Hun har det jo så varmt nå stakkars. Men jeg lot henne bade på denne årstiden for en stund siden, og da ble hun skikkelig dårlig. Hun fikk noe vetrinæren kalte "swimming tail". Hun klarte ikke røre på halen sin, og skrek bare vi kom borti henne. Vetrinæren sa at det kom av at hun hadde badet i for kaldt vann. Vil jo ikke at dette skal gjenta seg, så derfor har hun som regel ikke fått lov til å bade før det er litt varmere i vannet. Men nå sliter hun skikkelig med varmen. Har deres hunder badet enda?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Nei, min får bare våteksem av det. Hender han får seg noen stråler med vannslangen, og han blir selvsagt badet jevnlig (med sjampo etc), men får ikke "badebade" så ofte, nei. Han ligger i skyggen, oppå lys singel, hele dagen, der er det noenlunde greit. Ellers åpner vi døra ned til kjelleren de varmeste dagene, for der er det kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå