craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Hvordan ville dere gjort det. Datteren min fyller år midt i juli. Når burde vi arrangere barnehagebursdag, i slutten av juli,eller vente til august når de fleste fergene er over.
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. mai 2012 Mente selvfølgelig slutten av juni,ikke juli.
* 5 om dagen * Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 vi skal feire 21 juni, men han har 31 juli.det at det blir så tidlig er flere grunner,mye pga ferien,men også pga at vi har ei som har bursdag 28 juni også, hun skal feire 16 juni.... vi har før ventet til august, men da har det bare kokt bort, og ikke blitt noe av....så vi tar det tidlig...... ellers blir det jo bursdag med familie den virkelige dagen da, og gave fra oss...
Fire småtroll Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Jeg ville tatt det i slutten av juni, med årets barnehagegruppe som hun kjenner godt. Etter ferien er deg gjerne en del forandringer i barnegruppen, noen slutter og mange nye kommer til. Ikke at det er feil å be årest nye barn i bursdag til høsten altså, men jeg synes likevel det er greit å ta det før ferien med barnegruppen barnet har lekt med hele dette barnehageåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå