Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Er det for nært termin til at jeg kan ta en dukkert i sjøen ?
Gjest peacock Skrevet 26. mai 2012 #2 Skrevet 26. mai 2012 Om slimproppen ikke har gått skal det vel gå greit?
Himmel og hav Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Hvis ikke vannet har gått så er det bare å bade i vei. Jeg badet 3 dager før jeg fødte.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #4 Skrevet 26. mai 2012 Sjøen er faktisk noe av det reneste du kan bade i, så hopp uti og kos deg Så lenge vannet ikke har gått, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå