Gå til innhold

Ville dere blitt sammen med en mann


Anbefalte innlegg

Skrevet

der hele hans familie ikke likte deg. De kjenner til deg og har gjort det i mange år, men liker deg ikke. Ingen, ikke bare en, men foreldre og søsken? Ville du satset på et liv med deg og denne mannen uten kontakt med hans familie, eller ville du avsluttet det før det ble seriøst og heller tatt tiden til å møte en annen der du ble akseptert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis mannen var den rette for meg, ville ikke dette vært et reellt valg.. sånn er jeg skrudd sammen ihvertfall.. at hvis jeg er forelsket, og mener at jeg har truffet det vakreste menneske på jord (he he.. litt romantisk av meg).. så hadde det bare ført til stor sorg å skulle kutte han ut pga at hans familie ikke likte meg. å tilbringe tid med han ville bare føles tvingende nødvendig. Når det er sagt ville det nok vært svært vanskelig, både for meg selv følelsesmessig å leve med at familien hans hadde problemer med meg personlig, men også for forholdet mellom meg og mannen tenker jeg.

 

Er du i en slik situasjon HI? Hva føler du for mannen? og hvorfor liker ikke familien hans deg?

 

Det kan jo tenkes at dette er noe som kan gå seg til når de evt blir bedre kjent med deg, eller når dere er klare og tydelige på at dere er kjærester, og det må de leve med..

Skrevet

Dette gjelder ikke meg, men en venninne. Og jeg kjenner alle parter her, men velger å ikke blande meg og det har jeg sagt til alle. Men familien vil aldri komme til å akseptere henne, vil ikke gå innpå hvorfor. I dette tilfellet skjønner jeg dem, og jeg vet de kommer til å stå på sitt. Paret er bare i datingfasen, så jeg tenker at jeg ville avsluttet det med en gang, det er også et barn i bildet.

 

H.I.

Skrevet

Vel, familien hans må bare finne seg i at de ikke kan styre hvem han skal være sammen med. De må også tenke over om det er verdt å ødelegge forholdet til sin sønn/bror osv ved å ikke akseptere hans valg.

 

For meg hadde jeg sikkert syntes det hadde vært trist å ikke kunne få noe forhold til svigerfamilien, men ikke avgjørende i valget av kjæreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...