Gå til innhold

Genial løsning av foreldrene! (skillsmissabarn)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes egentlig det virka enda mer forvirrende for barna det her, jeg. Og det må da være sårt at døren til mamma/pappa blir låst fysisk annenhver uke, og at de er i nærheten, men at barna ikke får gå inn til dem? Det må vel føles mer ut som en avvisning enn når mamma/pappa bor et stykke unna? Synes også det hørtes rart ut at mamma og pappa er naboer, men nesten ikke snakker med hverandre når de møtes. Det blir i mitt hode mer unaturlig enn at man ikke møtes pga forskjellig bosted. Når det er sagt, fungerer det sikkert fint for dem, og jeg tror alle må vurdere hvilken løsning som er best ut ifra sine barn og sin situasjon.

Skrevet

"- Åpner i begge ender, gjør vi vel bare pÅ julaften"

Haha, sykt!

Likevel veldig oppfinnsomt, og bra at barnet fÅr ha det samme soverommet hele oppveksten.

Samtidig ogsÅ merkelig, men det er vel sÅnn mange har levd livene sine i gamle borger - dvs. de hatet hverandre sÅnn at de bodde i hver sin fløy. Dette blir noe av det samme...

Skrevet

Dette blir morsomt når de får seg nye partnere... eller de har kanskje bestemt seg for å leve et helt liv som i kloster? :D

Skrevet

Synes det virket helt tragisk.

Skrevet

Grøss! Så om barna vil fortelle pappa noe i en 'mamma-uke' må de ringe? Småsnakk og farvel om man møtes ute på gårdsplassen? Barnerom som fungerer som sluser mellom mamma og pappa, og mammaer og pappaer som ikke kan snakke sammen. Jeg er helt rystet jeg... men det blir jeg hver gang foreldre ikke kan se på hverandre, møtes eller snakke normalt til hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...