Gå til innhold

Hva velger dere i kveld?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det fotballandskamp eller Grand prix?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grand prix her ihvertfall :)

Skrevet

Jeg velger å sitte på verandaen med en god bok, kunne ikke falle meg inn å se på noen av delene ;)

 

Så deilig å sitte ute etter at sola har gått ned nå som det er så varmt, noe godt i glasset, litt snop i bollen og en bok, da er livet perfekt :)

Skrevet

Grand prix såklart

Skrevet

Skal til ei venninne så det blir det hun setter på. Men hvis jeg bare hadde de 2 kanalene hadde det blitt grand prix eller aller helst tv bare av :P

Skrevet

Mannen må dra til en kompis å se kamp, så jeg får se Grand Prix! :)

Skrevet

Vi har to TVer, så det blir begge deler, selv om sambo sannsynligvis går ut og ser kampen med en kompis. Må si at 11.54 sitt alternativ hørtes herlig ut, så mulig det blir bok i stede :)

Skrevet

Velger grilling og noen kalde pils i hagen i kveld ;)

Skrevet

Vi har bare en TV, og gjett hvem som vinner: det er meg såklart, så her blir det grand prix ;)

Skrevet

Grand prix så klart:)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ingen av delene, ikke noe av det som intreserer hverken meg eller samboeren, så her blir det å se en film eller noe annet, eller så får vi se om det ikke blir å sitte litt ute og drikke en pils eller to ;)

Skrevet

Fotball? Og gå glipp av en god latter? Nei her blir det eurovision. Vi må jo se og le av "gay turkish vampire pirates" med deres "I saak yoo, yoo saak miii. La la la la la la la la la la la la la..." hehe ;)

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å bruke tid på noen av delene!

Skrevet

Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Neither... Blir grilling i parken og øl på

Løkka:)

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Neither... Blir grilling i parken og øl på

Løkka:)

Skrevet

Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og.

 

Hva i all verden skal dere med 7 TVer?!

Skrevet

Her blir det kakebaking :P

Skrevet

Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og.

 

Hva i all verden skal dere med 7 TVer?!

 

Spesielt hvis man foretrekker bøker?

Skrevet

Melodi Grand Prix :D Hurra hurra!

Skrevet

Her blir det fotball, med litt kanalhopping over til Grand Prix nå og da.

 

Samboeren min er ikke spesielt interessert i noen av delene, så han lar meg bestemme. :)

Skrevet

Blir det fotballandskamp eller Grand prix?

 

Det blir verandaen, hvitvin og bok om barneoppdragelse;)

Skrevet

Hvitvin og grand prix blir det på meg:) men så har jeg ingen å ta hensyn til heller :P Hehe

Skrevet

fotball helt klart hos meg! Mannen på jobb, og jeg er hjemme med barn. Er ikke typen som koser meg med en god bok og vin, så her blir det potetgull, brus og fotball!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...