Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #1 Skrevet 26. mai 2012 Blir det fotballandskamp eller Grand prix?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #3 Skrevet 26. mai 2012 Jeg velger å sitte på verandaen med en god bok, kunne ikke falle meg inn å se på noen av delene Så deilig å sitte ute etter at sola har gått ned nå som det er så varmt, noe godt i glasset, litt snop i bollen og en bok, da er livet perfekt
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mai 2012 #6 Skrevet 26. mai 2012 Skal til ei venninne så det blir det hun setter på. Men hvis jeg bare hadde de 2 kanalene hadde det blitt grand prix eller aller helst tv bare av
Flettfrid og lilleprins Skrevet 26. mai 2012 #7 Skrevet 26. mai 2012 Mannen må dra til en kompis å se kamp, så jeg får se Grand Prix!
Leeloo76 Skrevet 26. mai 2012 #8 Skrevet 26. mai 2012 Vi har to TVer, så det blir begge deler, selv om sambo sannsynligvis går ut og ser kampen med en kompis. Må si at 11.54 sitt alternativ hørtes herlig ut, så mulig det blir bok i stede
Magia Skrevet 26. mai 2012 #9 Skrevet 26. mai 2012 Velger grilling og noen kalde pils i hagen i kveld
butt Skrevet 26. mai 2012 #10 Skrevet 26. mai 2012 Vi har bare en TV, og gjett hvem som vinner: det er meg såklart, så her blir det grand prix
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 26. mai 2012 #12 Skrevet 26. mai 2012 Ingen av delene, ikke noe av det som intreserer hverken meg eller samboeren, så her blir det å se en film eller noe annet, eller så får vi se om det ikke blir å sitte litt ute og drikke en pils eller to
Musemorbr / Skrevet 26. mai 2012 #13 Skrevet 26. mai 2012 Fotball? Og gå glipp av en god latter? Nei her blir det eurovision. Vi må jo se og le av "gay turkish vampire pirates" med deres "I saak yoo, yoo saak miii. La la la la la la la la la la la la la..." hehe
TPK Skrevet 26. mai 2012 #14 Skrevet 26. mai 2012 Kunne ikke falt meg inn å bruke tid på noen av delene!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2012 #15 Skrevet 26. mai 2012 Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. mai 2012 #16 Skrevet 26. mai 2012 Neither... Blir grilling i parken og øl på Løkka:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 26. mai 2012 #17 Skrevet 26. mai 2012 Neither... Blir grilling i parken og øl på Løkka:)
TPK Skrevet 26. mai 2012 #18 Skrevet 26. mai 2012 Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og. Hva i all verden skal dere med 7 TVer?!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. mai 2012 #20 Skrevet 26. mai 2012 Har 7 tv i huset men NEI til begge deler. Ser ei som skal lese god bok med noko sadder at åt. Tror det blir min kveld og. Hva i all verden skal dere med 7 TVer?! Spesielt hvis man foretrekker bøker?
Nordisk Skrevet 26. mai 2012 #22 Skrevet 26. mai 2012 Her blir det fotball, med litt kanalhopping over til Grand Prix nå og da. Samboeren min er ikke spesielt interessert i noen av delene, så han lar meg bestemme.
Mikkemafian Skrevet 26. mai 2012 #23 Skrevet 26. mai 2012 Blir det fotballandskamp eller Grand prix? Det blir verandaen, hvitvin og bok om barneoppdragelse;)
Hønemor30 Skrevet 26. mai 2012 #24 Skrevet 26. mai 2012 Hvitvin og grand prix blir det på meg:) men så har jeg ingen å ta hensyn til heller Hehe
Matrosen og Meg:) Skrevet 26. mai 2012 #25 Skrevet 26. mai 2012 fotball helt klart hos meg! Mannen på jobb, og jeg er hjemme med barn. Er ikke typen som koser meg med en god bok og vin, så her blir det potetgull, brus og fotball!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå