Gå til innhold

Tom fostersekk..


Lykke13 <3

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ul i går der legen kun så en tom fostersekk på str 1cm ca. Han sa d var en stor sjanse for at svangerskape er avsluttet. Eg har prøvd å lest meg te å da forstått at dette kan være ein BO. Har idag siden eg sto opp hatt stikkinger nederst i magen å litt brunlig spotting. Er d da på vei ut?

Legen virket veldi overbevist på at dette var over åsa eg burde forvente å blø iløpet av de neste dagene. Hva må eg evt gjøre om d e ein BO? Nogen så har opplevd dette:-/:-(

Etter mensenrekningen skulle eg vært 7 uker idag mn mulighet for ein sen el. Så kansje sko det vore kortere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ingen svar til deg, jeg har aldri hørt om en BO, men jeg ville bare ønske deg lykke til... Håper det er noe der inne likevel, men hvis legen var overbevist så er det nok dessverre stor sjanse for at det er over :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff..... Dette har jeg opplevd! Så gravid jeg følte meg, også var det tomt. Føler med deg, dette er tøft! For meg ville de vente i ca fem dager for å se at ikke de hadde sett feil, for det var jo tidlig selv om de mente de skulle sett et hjerte. Men var nok for å være helt, helt sikker. Og da kroppen min ikke ordnet opp i løpet av de fem dagene ble jeg lagt inn for en utskrapning. Heldigvis var det et FANTASTISK personale som tok hånd om meg og mannen. ønsker deg lykke til videre. Og håper du snart blir gravid igjen, kjære deg:) Trøsteklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...